Sephiroth Skrevet 3. november 2001 Rapporter Del Skrevet 3. november 2001 Hei jeg har fått skaffet meg et canon digitakamera.. men det jeg trenger er et program som gjør at jeg får bildene inn på PC-en. (har kabler og alt sånt) sephiroth Lenke til kommentar
magfa Skrevet 3. november 2001 Rapporter Del Skrevet 3. november 2001 regner med at du har kjøpt det brukt...? det skal vel følge med software når man kjøper d-kamera. snakk med tidligere eier. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 4. november 2001 Rapporter Del Skrevet 4. november 2001 Antar at man kan få Twain-kompatible drivere til kameraet? I såfall kan du laste ned bildene fra de fleste bilderedigeringsprogrammer. Skulle ikke forundre meg om du uansett kan laste ned programvaren gratis fra Canon sine hjemmesider. MLW Lenke til kommentar
Kokkopelli Skrevet 4. november 2001 Rapporter Del Skrevet 4. november 2001 De fleste av Canon sine nye kamera leveres med programvaren "zoombrowser". I denne programvarepakken finner du alt du trenger, jeg har selv et par tusen bilder liggende som programmet holder en elegant oversikt over. Sjekk hjemmesidene til Canon ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå