Gå til innhold

Hvorfor så billig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg har sett disse her nedi byen, og de er store og det virker ikke som de er av dårlig kvalitet heller...så billig lenge også. :hmm:

 

 

Noen som vet hvorfor de er så billige?

Lenke til kommentar

Hei alle sammen

 

Fikk en PM fra "Ingardj" om å svare på denne. Nå er ikke dette en slik sak som vi pleier å svare på da brukerene stort sett kommer med erfaringer osv. Prisen er det ikke noe galt med heller skulle dere lure, men jeg tror vi kjører en kampanje på disse for tiden. Jeg har desv. ikke testet dem så jeg kan kun svare for de tilbakemeldingene vi har fått fra kunder på eltax generelt. Dette er at de får veldig mye for pengene. Ønsker dere mer informasjon finner dere dette på

Eltax sin side om disse (Det er en annen farge som vises der).

 

Ha en hyggelig kveld :yes:

Lenke til kommentar

Er veldig interessert i Eltax, en kamerat har de til hjemmekino (vet ikke om det er de samme)

 

Ikke de beste eller dyreste men mitt inntrykk er at man faar mer lyd en man betaler for.

Koster jo "ingenting" :D

 

En liten tilbakemelding hadde vaert bra ja :yes:

Endret av Archangel
Lenke til kommentar

Fikk disse i hus i dette øyeblikk. Må bare få lånt meg en vanlig forsterker (frem til jeg får kjøpt en), så jeg får testet de skikkelig. Nå fungerer de (store) kun som fronthøytalere i et JVC surroundanlegg. Får liksom ikke sagt så mye om bassen og sånt i dem enda, men jeg skal fylle på etterhvert. Regner med å få lånt en forsterker i løpet av helgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...