Gå til innhold

Zalman CPU vifte! woops, passer ikke dette ?


Furyfax

Anbefalte innlegg

Nettopp fått den nye Zalman 7000A-Cu kjøleren min på døra. Skal til å montere denne på, men så leste jeg på deres side at den ikke er kompitabel med mitt HK, som er ABIT NF7-S V2.0.

 

Noen som enten kan bekrefte eller aller helst avkrefte dette? Har åpnet pakken men ikke montert den.

Noen som har denne viften på dette HK ?

 

MVH en trist :cry:

 

Paul

 

Her er forresten linken til siden: Her

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge den sida så er det enten ikkje hull rundt prosessoren til å feste kjølaren på eller så kjem komponenter på hovudkortet (kondensatorar sikkert) i veien for kjølaren.

 

Er berre ein måte å finne ut av det på. Legg kjølaren oppå prosessoren utan å stramme til og sjå om det fysisk er mulig.

Lenke til kommentar

&%#¤&%¤ :realmad:

Det er huller til å feste i men det er kondensatorer i veien, tror jeg. Kjøleren har masse "stasj" som viften skal festes på, kan jo være at dette løfter viften over disse kondensatorene. Får prøve å se litt..

 

Hadde vært fint om det er noen her med samme HK ( ABIT NF7-S V2.0 ) som vet om det går ?

 

Mvh

Paul

 

EDIT: Var forresten innlegg NR 200, jippi! :no:

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Nettopp fått den nye Zalman 7000A-Cu kjøleren min på døra. Skal til å montere denne på, men så leste jeg på deres side at den ikke er kompitabel med mitt HK, som er ABIT NF7-S V2.0.

Hmm, jeg advarte deg mot dette i den andre posten, riktignok 1 time og 47 minutter for sent, men men...

 

Du kan sikkert få byttet uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...