Gå til innhold

Musikk: "Hjemmelaget" Musikk


Anbefalte innlegg

Når man blir sittende for lenge å komponere musikk blir det avogtill vanskelig å høre hva som blir bra, har nå holt på med en sang i 16 timer sammenhengende...

 

Hadde hvært kult med litt tilbakemelding på den ;)

 

Too Far Away To Know ( Høyreklikk, Lagre som/Save as )

 

Kategori: Trance/Dance

Varighet: 3:43

Codec: ogg ( Måtte bruke denne da min mp3 codec er utgådd )

Endret av INTERcEPTOR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må jeg si :yes:. Sangen er bra den, og kan utvikles vidre. Kan tidvis være litt mye repitisjon, men det fikses. På slutten ville jeg kanskje lagt på litt mer trommer og speeda den opp litt til en kjempeavslutning med en "smell". Men ellers synes jeg den var bra. Hva slags program har du brukt for å lage denne? har du synt også?

Lenke til kommentar
Det må jeg si  :yes:. Sangen er bra den, og kan utvikles vidre. Kan tidvis være litt mye repitisjon, men det fikses. På slutten ville jeg kanskje lagt på litt mer trommer og speeda den opp litt til en kjempeavslutning med en "smell". Men ellers synes jeg den var bra. Hva slags program har du brukt for å lage denne? har du synt også?

Takker :laugh:

 

Er klar over det med repitisjon, men har ikke fokusert særlig på det enda, har liksom bare lakt grunnlaget for vidre utvikling, skal prøve med litt mere "smell" på slutten å på begynelsen rett før bassen starter.

 

Bruker Reason 2.5 å en Evolution MK-461C, 61-Key USB MIDI Keyboard Controller with 9 Sliders, 12 Knobs, and 10 Buttons... Man trenger vell egentlig ikke mye mere

 

Jeg vill anbefale Reason 2.5 på det stærkeste :thumbup:

Endret av INTERcEPTOR
Lenke til kommentar
Jeg vill anbefale Reason 2.5 på det stærkeste  :thumbup:

Bruker sjøl Reason 2.5

 

Genialt program. Syns det er litt dårlig på dei originale lydane. Men trommene er meget bra :thumbup:

 

Ligger forresten en låt ute her som eg har mekka på Reason 2.5 om du er interessert...

Men de originale lydene kann jo justeres til å bli totalt forandret, å med lit effekter på den blir det jo bare bedre.

 

ja jeg er interessert i å høre låten :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...