Gå til innhold

RUSS2002var her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hey Rødrussen er her enda de....

 

og nei Orangeruss teller ikke...

 

liten historie fra i dag:

 

Russen hadde vert på et lite angrepstokt i Leikanger (ja jeg var med selvfølgelig) på ungdommskulen der. en av lærerene klikket i vinkel og ringte snuten. hipp hurra... møtte de når de kjørte mot leikanger, de såg at det var russ i bilen min og **** så fort jeg ble stoppa.... jeg har en liten mistanke at vi er de eneste russene i år som har blitt politianmeldt fordi vi har sprutet vann på ungdomm.

(ingenting ble ødelagt av elektronikk eller annet, og ingen ble kastet på sjøss) jeg hater blålys!!!!!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-30 09:15, Jellyfisk skrev:

Arg, Russ er pest. Tror jeg skal kjøpe meg paintballgevær bare for å kunne sitte i vinduet mitt i fjerde etasje i Elgsetergate å skyte på de teite trønderrussene som bråker forbi i hvite frakker. (Da jeg var russ hadde vi nemlig dresser)



 

Du kan få låne mitt, jeg bor på Nardo... :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-04-29 23:20, Odden skrev:

Hey Rødrussen er her enda de....


og nei Orangeruss teller ikke...


liten historie fra i dag:


Russen hadde vert på et lite angrepstokt i Leikanger (ja jeg var med selvfølgelig) på ungdommskulen der. en av lærerene klikket i vinkel og ringte snuten. hipp hurra... møtte de når de kjørte mot leikanger, de såg at det var russ i bilen min og **** så fort jeg ble stoppa.... jeg har en liten mistanke at vi er de eneste russene i år som har blitt politianmeldt fordi vi har sprutet vann på ungdomm.

(ingenting ble ødelagt av elektronikk eller annet, og ingen ble kastet på sjøss) jeg hater blålys!!!!!




 

samma sjedde med oss, går på stryn ungdomskule.

to russe bila + en vanli bil i matfriminutte, dei kom sjølsagt når dei to mest psykotiske lerarane va vakt.... 2500kr i bot pr bil. traff inn på anlegge deira me ei bøtte vatten, eg er svartelista me rø russen

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-03 16:32, Yngvejos skrev:

Russene har begynt å kjøre forbi.


frem med luftgevær med piler/spisse kuler.



 

Tåregassgranater er mere effektivt. Bruk også granatkaster med gummikuler i (gjør satans voondt)

 

Da stikker de med halen mellom beina. Skulle noen mot all formoding komme nærmere, har man jo en salt hagle klar...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

på skolen min (ungdomsskole, som jeg heldigvis slutter på nå) kom en van med russ (ca 10 stk) med STORE vanngønnere. jaha, tenkte vi. skal de kunne leke seg med oss???? trukke det... Forestill dere 300 elever fra 8-10 klasse med vanngønnere/bøtter/flasker osv som alle sammen stormer en russebil... det ble jævlig kaos for russen. han ene brakk armen da en dør ble revet av bilen.... ble litt pes i ettertid for han som rev av døren, men skolen min er den eneste "ubeseirede" i oslo. Det er jeg stolt av =)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Russen hadde vert på et lite angrepstokt i Leikanger (ja jeg var med selvfølgelig) på ungdommskulen der.

Kor seirøst desperate er ikke dere når dere angriper en forbanna ungsdomskole? Ærlig talt, har der ingen andre russ å hoppe på? Kjører og spruter vann på barn som er 6 år yngre en seg selv, direkte pysete. I ræva med øks skulle dere hatt. Det må da finnes andre videregående skoler selv der inne som dere kan leke med? Skal du først gjøre noe i russetiden så gjøre det ordentlig.

[leker moderator]

Posten er skammelig feilpostet og har mongo topic

[/leker moderator}

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...