Gå til innhold

Nye telefoner fra Nokia


Anbefalte innlegg

skrot, skrot, skrot.

Var det dine beste argumenter? :laugh: Vet du er misunnelig :D

poenget er at nokia stadig lanserer masse nye modeller som ikke bringer noen nye ting til markedet i det hele tatt, dessuten synes jeg alle utenom twist flippen ser forferdelige ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, 6630 blir jo første Symbian telefon med 3G. 6260 blir jo første Symbian i klapp form, ihvertfall med vridbar skjerm. Så for Symbian entusiastene er det jo nyheter her.

 

Det er jo ekstern skjerm på 6170, da, vet ikke om den viser nummer som ringer og sånt...? Men den hadde jo litt større skjerm, bruker den series 45 grensesnittet eller?

 

Og jeg har i utgangspunktet ikke noe til overs for foldetelefoner, men jeg må si at designet på 2650 var lekkert. Gir litt sånn Ridley Scott "Nostromo" følelse. Synd den ikke hadde ekstern skjerm eller kamera, men pytt. Den var lekker. :dribble:

Var ikke Pansonic eller Samsung først ute med å lansere en klapptelefon med Symbian? :hmm:

Lenke til kommentar
6630 burde helst hatt større skjerm.

Og blitt enda større enn den allerede er?

 

Var ikke Pansonic eller Samsung først ute med å lansere en klapptelefon med Symbian?  :hmm:

Tror ikke Panasonic eller Samsung har noen Symbian telefoner... Correct me if I'm wrong. :hmm:

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Da er det bekreftet av Nokia.no som sliter VELDIG med sidene sine. Men fant infoen om 6260 som jeg trengte.

 

Skjermen på den er like stor som på min 6600 (7650, 3650, 3660, 7610)!!

 

Display

High-resolution active TFT color display

Supports 65,536 colors within 176 x 208 pixels

Display rotates to fit screen orientation

Screen rotates in a number of positions - open, closed, facing inwards, facing outwards.

 

Men av alle ting så veier den 5 g mer enn min 6600!!??

 

6600:

Vekt: 125 g (med BL-5C-batteri)

Mål: 108,6 x 58,2 x 23,7 mm, 113 cm3

 

6260:

Weight: 130 g

Dimensions: 102 x 49 x 23 mm, 109 cc

 

Men det vil bli min første Mobil med radio og MP3 bygget inn!!! *glede seg*

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Men det vil bli min første Mobil med radio og MP3 bygget inn!!! *glede seg*

Hvor fant du ut det med radio? Vet du om 6630 kommer til å ha radio også?

Gå til nokia.no Der har du alle de nye mobilene presenter. Gå inn på den du lurer på og les om features. Men siden går VEEEELDIG sakte.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Tja, kan diskuteres.

Men bra at de har fått putta opp i litt mere ting, kan hende jeg kjøper nokia istedenfor panasonicen nå, har litt lyst på symbian klapp men med den lille skjermen til panasonicen (snarere oppløsninga) kan vise seg å være et problem i det lange løp :-/

Bra at det kommer symbian med "skikkelig" megapixel nå også...

Lenke til kommentar
Telefoner på størrelse som en middels lommebok appellerer ikke til meg. (Uavhengig av hvor teknisk avanserte de måtte være).

 

 

Helt enig i dette, kan ikke skjønne hvorfor de ikke kan lage de mindre :no:

Vær glad de kan lage dem så små i det hele tatt..og vær glad du ikke bor i japan. Der er mobilene fortsatt veldig store!! Men hos dem er funksjonene og hva de kan gjøre viktigere en fysisk estetikk. De vet at i europa må mobilene være små for å kunne selge, og de har nok gjort dem så små som de kan.

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...