Gå til innhold

Nye telefoner fra Nokia


Anbefalte innlegg

Så har Nokia lansert nye telefoner:

 

http://www.digi.no/php/art.php?id=105460

 

 

Kort oppsummert:

 

6630: 3G telefon med Symbian, Edge, 1.23Mpix kamera og MMC. Pressemelding

6260: Symbian foldetelefon med vridbar skjerm! Pressemelding

6170: Designfoldetelefon litt i nærheten av 7200, men med 128x160 skjerm. Pressemelding

2650: Billig foldetelefon med fargeskjerm.

2600: Klassisk design, og regnearkprogram. Pressemelding for både 2650 og 2600

 

Noen som har flere linker?

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om 6630:

Vekten på 127 gram og målene på 110 x 60 x 20.6 mm gjør den til verdens minste megapikseltelefon for GSM og WCDMA nettverk.

:laugh: Den er vel også verdens eneste... :hmm::p

 

Klarer de å få til stereo denne gangen, da, tro? (6630)

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Nokia 6260 blir min neste!!

 

Så lenge den støtter ekstra minnekort.

Fra pressemeldingen:

The Nokia 6260 features swappable multimedia memory cards on which email attachments, images, video clips and texts can be saved.

 

Den støtter altså MMC, og siden det står hotswap, har de ikke lagt minneporten under batteriet denne gangen. Godt Nokia lærer av sine feil.

Lenke til kommentar

Jeg fikk inntrykk av at 6260 hadde større display enn som så. Samme str som 6600/7610. Siden de kommer med Series 60, så krever jo det nesten like stort display.

 

Men som en kammerat av meg påpekte, de har ikke eksterne skjermer som viser klokka/mottatt SMS/hvem ringer osv. Det kan være noe jeg vil savne på en klapp telefon.

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Tja, 6630 blir jo første Symbian telefon med 3G. 6260 blir jo første Symbian i klapp form, ihvertfall med vridbar skjerm. Så for Symbian entusiastene er det jo nyheter her.

 

Det er jo ekstern skjerm på 6170, da, vet ikke om den viser nummer som ringer og sånt...? Men den hadde jo litt større skjerm, bruker den series 45 grensesnittet eller?

 

Og jeg har i utgangspunktet ikke noe til overs for foldetelefoner, men jeg må si at designet på 2650 var lekkert. Gir litt sånn Ridley Scott "Nostromo" følelse. Synd den ikke hadde ekstern skjerm eller kamera, men pytt. Den var lekker. :dribble:

Lenke til kommentar

HAHA!!! Latterlig at Nokia kan produsere noe sånt i det hele tatt!

 

Først og fremst, 128x128 er altfor svakt.

Siemens inkluderer kamera på mobiler som er mye billigere enn 2650, 6200 og 6170.

Dessuten, designerne må jo ha missforstått helt! :nei::hmm:

Endret av MadsES
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...