Xvani Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Hei! Jeg lurte p& om Nextphone bruker av ADSL b&ndbredden min, og i s&fall hvor mye? Har Bravo.. Takker!
agvg Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Hei! Jeg lurte p& om Nextphone bruker av ADSL b&ndbredden min, og i s&fall hvor mye? Bare når du bruker telefonen, det er dessuten ikke spesielt billig så sjekk heller ut Telio.
Xvani Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 (endret) skj0nte jo det da Takker for svar uansett. Noen ide om hvor mye den bruker? Edit: Sjekka telio.no (takk forresten ) og de sier 80kbps hver vei.. Det var da voldsomt. Betyr dette at hvis jeg har 1200/384, vil jeg kun igjen ha 1220/304 n&r jeg bruker telefonen? Eller kan IP-telefonene bruke det som er igjen av den teoretiske b&ndbredden? (som jo er 8192/804eller noe) Endret 13. juni 2004 av Xvani
B4stian Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 skj0nte jo det da Takker for svar uansett. Noen ide om hvor mye den bruker? 64kbps opp/ned hvis jeg husker riktig
CrZy_T Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 skj0nte jo det da Takker for svar uansett. Noen ide om hvor mye den bruker? 64kbps opp/ned hvis jeg husker riktig Jeg har hørt at den bruker en del mindre.
B4stian Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 skj0nte jo det da Takker for svar uansett. Noen ide om hvor mye den bruker? 64kbps opp/ned hvis jeg husker riktig Jeg har hørt at den bruker en del mindre. hentet litt fra Telio sin informasjon: 1. Hvilken båndbredde/hastighet kreves for telefoni over bredbånd ? Svar : Telefonsamtaler på bredbånd trenger ca. 80 kbps i begge retninger for hver samtidig samtale (hver "linje"), så de aller, aller fleste bredbåndsforbindelser har mer enn nok båndbredde for en telefonlinje, og mange har nok til både 3 og 4 linjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå