Gå til innhold

Hvordan bruke DC++ og IRCSpy?

TMH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Topic sier det meste. Jeg har lastet ned DC++, men jeg finner ingenting av det jeg søker etter. Jeg deler ingenting, så jeg logger inn på HUBer der det ikke er nødvendig.

IRCSpy: Jeg har mIRC, men jeg får aldri startet en nedlastning. Den /ctcp-linjen limer jeg inn der man chatter.

Hjelp å få?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Bruk HUBer der det er en "dele-grense". Større sjanse for å finne de evt. "feriefilmene" man leter etter.

2. Får du noen form for feilmelding når du prøver å laste ner via mIRC ?

Skrevet

Ikke annet en "feil kommando". Hvordan godtar man innkommene filer?

Hva skal man gjøre for å laste ned via mIRC? søker på www.ircspy.com, og finner det jeg vil ha. Trykker på linken og mIRC åpner seg og ber meg om å kople til kanalen. Etter det taster jeg inn den /ctcp-kommandoen, men den kommer bare opp i rødt.

• 5 uker senere...
Skrevet

okok si at du gåtr inn på www.ircspy.com søker på noe lovligt.

du finner det du skal ha, da trykker du på det tallet(for eks. #4) så åpner mirc seg som du sa, da trenger du bare trykke ctrl+v (da vil det paste seg automatisk) og trykk enter, da skal du havne i kø eller mota filen. Et lite tips: du bør gå inn på options og se om du kan mota filer, sku av det filteret som er standar og husk å klikka av turn this back on after 3 minutes.

Når du skal godta innkommende filer skulle det bare være å trykke OK.

vær sikker på at det er den filen du spurte etter som er sendt til deg.

Mvh aM

Skrevet (endret)

Sånn her:

/ctcp user xdcc send #pakkenr

eller noen bruker også

/msg user xdcc send #pakkenr

eller xdcc gimme #pakkenr

Som oftest er det: /msg user xdcc send #pakkenr

edit: Så ikke at du hadde finni ut ;)

Endret av Makorsen
Skrevet

Hvilken internett leverandør er det du har??

Bruk passive mode i dc++ du, jeg kan hjelpe deg når jeg vet hvilken leverandør du har...

Spør folk på mirc kanalen du er på så er det sikkert en som er snill og forklarer det, jeg kunne det før men har ikke brukt mirc på en stund så...

Skrevet

på de fleste irc kanaler som har ting du finner på irc spy er det ikke muligt å snakke i main siden der spammes alle tingene denne serveren har. Så hvist du skal ha hjelp av dem må du spørre en og en user og dessuten er de fleste afk når de laster ned

Skrevet

At du ikke får søkt på DirectConnect kommer nok av at du er i passiv mode. Løsningen i nesten 100% av tilfellene er å åpne en port og bli aktiv.

Angående IRC så er det en stund siden jeg har brukt irc til det formålet.

guidene på IRC spy burde hjelpe deg. Det er til og med en som heter Hvordan bruke IRCspy :).

Guide til fserve finner du

her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...