Gå til innhold

Maskina vil ikke slå seg av den første gangen!


Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg har et problem når jeg skal slå av maskina mi, trykker slå av, og "avslutter windows" kommer... da skal jo maskina vanligvis slå seg av, men det gjør den altså ikke... den starte bare på nytt, så må jeg igjen trykke "slå av" og vente på "avslutter windows" før den virkelig slår seg av..

Hvis jeg venter en halvtimes tid før jeg trykker slå av for andre gang, skjer akkurat det samme igjen..

Dette er utrolig irriterende!
Noen som kan hjelpe meg med problemet?..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det finnes noe om problemet på knowledge databasen til microsoft.

Har problemet vært der hele tiden, eller kom det plutselig en dag. kanskje det var noe du innstallerte, eller gjorde noen endringer på som forårsaket det.

En reinnstallasjon av windows vil sannsynligvis løse problemet.

Lenke til kommentar

Tidligere en gang kom d helt plutselig, så når jeg for en stund siden formaterte, siden jeg trodde det villa fixe saken... :thumbup:

Installerte på nytt windows i håp om at problemet skulle forsvinne, men det var der fremdeles, fra første gang jeg skulle slå av maskina etter installering.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det at windows ikka klarer slå seg av er jo et ganske vanlig problem... Hadde noe lignende selv for ikke lenge siden (pcen ville ikke slå seg av, stoppa på "windows avsluttes"), men plutselig var det vekk... uten at jeg gjorde noe spes. I knowledge-databasen til M$ innrømmer de tilogmed at windows har et problem på det området...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...