Gå til innhold

Hvem webbutikker har dere best erfaring med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det burde være et krav om å stå på en rettskrivingsprøve for å få poste topics her. Blir drittsur når jeg ser folk bruke hvem slik. Norsk er da faen ikke vanskelig. Håper du får stryk i norsk alle 3 årene på ungdommskolen (antar du går der), og må gå om sisteåret. Siden du har havnet etter alle du kjenner, driter du i videre utdannelse, og blir tømmerhogger og bor i skogen. Dermed slipper samfunnet å forholde seg til deg. :devil:

 

Ontopic:

Stoler på komplett. Jeg har bare hatt gode erfaringer med de. Har handlet der i 3-4 år. Men at jeg stoler på komplett betyr ikke at alle andre er dårlige. Mange andre som er bra, som jeg ikke *stoler på* på samme måten som komplett ang service osv. Kjøper gjerne ting som jeg antar jeg ikke kommer til å trenge service på noensinne hos andre, f. eks. kabinett, mus, tastatur etc.

Endret av pett
Lenke til kommentar
Hold dere til topic da, gutter og jenter. Flere poster om rettskriving her nå, så stenger jeg posten.

Er enig at det holder å si i fra en gang, og ikke dra det ut til en lang diskusjon. Da får man heller lage en tråd om rettskriving i en annen del av forumet. Men jeg mener det er rett å si ifra når personer her i forumet skriver konsekvent feil, uten på noen måte å mobbe eller henge ut vedkommende for det.

 

On Topic:

 

Jeg ser som regel på vareutvalget og pris på de varene jeg skal ha før jeg bestiller, og lar dette være avgjørende for hvilken webshop jeg velger. Likevel styrer jeg automatisk unna de webshoper jeg har hatt dårlig erfaring med tidligere. Som nevnt av andre er webshopguiden her på hw.no et godt startpunkt om du har handlet lite eller ingenting på nettet tidligere.

 

En ting som jeg synes er litt overraskende, er den store populæriteten Netshop har fått den siste tiden. De fortjener vel sikkert det også. Jeg har iallefall bare gode erfaringer med dem selv. Navnebyttet fra Hardwarebutikken har vel utvilsomt hatt stor betydning for suksessen.

Lenke til kommentar

Gjennom tidene har bestilt fra utall antall webbutikker, mange som nå er konkurs eller fusjonert med andre butikker osv...

 

Men i store trekk har jeg handlet mye fra Itbutikken, Databutikken, Komplett, Pcutstyr,MPX, Microplex, PS Data, Mamoz osv

 

Netshop har jeg ikke handlet fra men virker veldig bra

Endret av tintin77
Lenke til kommentar

Jeg satte sammen denne pakken på7 forskjellige webshoper:

 

Amd duron 1,6

DVD-spiller

40 gb ide hardisk

256 3200ddr

M-atx hovedkort med innebygget VGA

Stillegående cpu kjøler

xp home norsk oem

Midi eller micro kabinett med psu (250-350w)

Enkelt trådløst tastatur/mus

17" lcd skjerm

 

Jeg valgte de billigste alternativene hos alle webshopene!!!(sefølgelig med NOEN unntak hvor det går veldig utover kvalitet :roll: )

 

RESULTATER:

 

Netshop: 6999 :thumbup:

Komplett: 7089

Mpx: 7197

Psdata: 6941 :thumbup:

Flexidata: 7194

Pcutsyr: 6974

Databutikken: 7046

 

Den BILLIGSTE butikken er som dere kan se psdata, men den butikken du DEFINITIVT får det beste for pengene er netshop :thumbup: .

 

Det er jo sefølgelig ikke 100% å gå etter, men det gir jo en indikasjon på hvem som gir MEST for pengene :yes:

 

 

:scared: Crazy_Viking :dribble:

Lenke til kommentar
elkjop.no, komplett, og microplex har jeg brukt.... ingenting å utsette på noen av dem... :thumbup:

elkjop.no? Er det noe god butikk'a?

 

Til trådstarter: Vil anbefalle at du ser i Webshopguiden hvis du lurer på hvilke webshopper som er populære. Der finner du også erfaringer.

 

(Yeah :w00t: Innlegg 400!)

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
Er enig at det holder å si i fra en gang, og ikke dra det ut til en lang diskusjon. Da får man heller lage en tråd om rettskriving i en annen del av forumet. Men jeg mener det er rett å si ifra når personer her i forumet skriver konsekvent feil, uten på noen måte å mobbe eller henge ut vedkommende for det.

Off topic: Jo flere ganger han får høre det, jo bedre går det inn at DET HETER IKKE HVEM! Og grunnen til at psilocybe er en "bedre viter", er at han rett og slett VET BEDRE enn å skrive hvem. Så bra vet han. Men nå er jeg faktisk enig i t det holder med negative kommentarer. ;)

 

Det her er jo enkelt&greit en genial tråd for de som ikke har handlet i webshop før, eller de som har sett seg lei på en webshop og vil gå for en annen. Men det er vel sikkert derfor den er laget også da :D

 

Men på den annen side: det ser ut til at det er gode erfaringer med omtrent alle webbutikker man finner registrert på Hardware.no + en del til, og da blir det ikke lettere å velge. Men derimot blir jeg tryggere på at jeg får god service uansett hvem jeg går til (selv om det sikkert ikke er fakta...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...