Gå til innhold

Feedback på denne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo billigere, jo bedre :)

 

De komponentene jeg har foreslått blir ca. kr 4000 totalt. Ønsker ikke å gå noe særlig over det (helst under) Som sagt kunne jeg tenkt meg et rimeligere minne. Har noen forslag, så gi gjerne beskjed.

Lenke til kommentar

Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort Socket A nForce2 Ultra400/MCP-T,GbLAN,Firewire

865,-

 

AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz Socket A 333MHz, 512KB Barton, OEM

629,-

 

Chieftec BX Tower m/dør Sort og Sølv Kabinett m/360W BX-03B-B-SL P4 / AMD

795,-

 

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

1495

 

GlacialTech CPU-Vifte Socket A/370/FCPGA Igloo Silent Breeze 462 III XP3200+

249,-

 

Det ble totalt 4033,- fra Komplett! :w00t: Med dobbelt så mye minne. CPU kan du sette til 200FSB og håpe på en stabil hastighet tilsvarende XP3200+. Husk kjølepasta/goop.

 

Regner med at du har harddisk fra før av??

 

Også hadde du glemt skjermkort... Hvis du ikke skal spille noe i det hele tatt kan du ta et enkelt Radeon 9200SE

 

hvis du skal spille litt og har litt mer penger å gå på, kan du med god samvittighet velge et Radeon 9800PRO

 

Med sistnevnte skjermkort kommer totalsummen på 5882,- og da vil jeg si du får mye PC for pengene!

 

Lykke til!

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

enig i at det skal være 2500+. jeg hadde den før og klokka til 2.3ghz. så kjøpte jeg 2800+ i håp om å kjøre høyere klokkefrekvens, men den klokka til 2.4 ustabilt. chippen er faktisk heeeelt lik på alle barton. forskjellen er MP :dontgetit:

 

Så...ja, 2500+ funker fint. Om du skal klokke så vil jeg anbefalle Thermaltake Silent breeze eller den nyeste Swiftech kjøleren med 92mm vifte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...