Stor Oddnoga Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Synes Fairyland er morsomt. Gratis er det også.
Tahiro Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Kom veldig sent inn i Anarchy Online verdenen jeg så var ikke noe bugs å legge merke til. AO stiller meg egen story og regler som jeg ikke greier å leve meg inn i. I SWG så får jeg Star Wars som jeg har kunnskaper fra siden jeg var liten unge som går rett inn i hjertet. Dessuten syntes jeg grafikk,effekter og PvP ikke var bra nok i mine øyne i AO . Customization er veldig dårlig osså. Er snakk om å velge noen ansikter bare thats it .
Anders81 Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Spiller L2 selv nå (Lineage 2). Synes det er bra, men kun for de tålmodige som gjerne har spilt litt MMORPG fra før av. World of Warcraft (WoW) kommer snart, det vil høyst sannsynlig bli noe av det beste som noensinne er laget. Ser at iallefall en fyr her ikke har peiling på hva han snakker om når det kommer til WoW. Har selv vært Lead Editor på WoW Stratics (wow.stratics.com) i over et år, men har sluttet nå pga tidsmangel. Spesielt liker jeg hvordan WoW håndterer Crafting, og da spesielt mining og foraging. Minner meg veldig om UO, jeg har aldri likt dette med at monstre skal droppe nødvendige komponenter i nye våpen som er veldig populært blant utviklerne nå, dette med at man må mine i mines, gå opp i skilllevel for å kunne få bedre metaller, er noe som iallefall appelerer til meg. Ellers er WoW et kvalitetsspill uten like, Blizzard er ikke akkurat kjent får å lage dårlige spill..
Kultom Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 WOW Beta2 på stormcraft servern VAR gøy så lenge de gutta holdt sammen.
Tahiro Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 (endret) Verste argumentet jeg hører om WoW er pga blizzard har gjort gode titler før. Har du hørt om Starcraft: Ghost ? Ja de har gjort suksess med Starcraft og Warcraft og Diablo . De har 0 erfaring med MMORPGS Har du sett nye lange gameplay trailern ? Vi diskuterte det på battlefield.no og så si alle var skuffet. Slåssinga var jo helt gammeldags som når du står helt statisk og hamrer løs på en fiende. Grafikken er skikkelig elendig man skal jo tross alt LEVE seg inn i spillet. Hvordan kan du leve deg inn i noe som ser sånn ut ? Kanskje artig for pure warcraft fans (de som ikke liker rts) Er nok det mest hypa MMORPGET noensinne tror jeg Er det noe ekstra mmorpg jeg skal hive meg på utenom SWG er det Matrix Online Endret 13. juni 2004 av Tahiro
Dʋgɢtung Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Er nok det mest hypa MMORPGET noensinne tror jeg Det tror jeg også, men jeg skal ikke uttale meg om det uten å ha prøvd det. For alt jeg vet, kan det bli utrooolig gjennomført (hvilket det sikkert kommer til å bli) og lett å leve seg inn i. Hvem vet?
t0mse Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Syns uten tvil at UOs skill system er det beste noen gang gjennomført. Ingen spill har klart og overgå det, og distribuere "poeng" ettersom man "når" en ny "grad" i spillet blir for urealistisk. Jeg tror UO er det beste spillet, mye pga at jeg begynte med det i 1997 og slutta etter omtrent 5 år. Det har desverre i de senere år blitt gjenstand for totalt ubrukelige oppdateringer som helt har ødelagt det gamle gode gameplayet Ellers synes jeg AO var skikkelig festlig helt til de lanserte OE patchen (14.2?? husker ikke helt)... Da gikk det nedoverbakke, og klemme ut poeng av en character er jo det festligste i verden... er det ikke?
insider Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Kommer vell til å like WOW. Tror det kan bli veldig bra
Hidden Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Er tilbake i NEOCRON igjen etter å ha spilt SWG en liten periode. Likte ikke combat systemet i SWG, samt at alle løper rundt og grinder for å bli big badass Jedi. Trives bedre som tradeskiller og hunter i NEOCRON. Spiller ingen andre spill for tiden. Ett MMORPG er mer enn nok å holde på med.
Tå. Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Koser meg med Anarchy Online! Her har man PvP, quester man kan gjøre og masse camping for den som liker det. Når AI kommer så blir forhåpentligvis dette spillet det perfekte MMORPG for meg! Skal også prøve meg på SWG trialen i løpet av den nærmeste tiden(har et ønske om å blie Jedi!). Men hvis det er slik at "alle" er jedi, så høres ikke det så fristende ut Frykter at WOW blir ødelagt av Diablo2 generasjonen, men jeg vil nok spille det(kommer ann på PvP systemet) Når det gjelder EQ så må du nesten ha 2 liv hvis du skal ha glede av å spille det. Dette spillet tar for "lang" tid og er fullt av "time sinks"(sitte på bakken og ikke gjøre noe). Du må også ha alle expansions for å få fullt nytte av det og det nærmer seg vel 10 stykker snart.
Tahiro Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 (endret) Alle er ikke "Jedi" . Jeg har spilt siden lanserings dag 1 og jeg så min første jedi for 1 uke siden. Jeg har da spilt 1 år hvis ikke lenger ? Husker ikke når det kom men langt over 8 måneder må det være Han var da padawan og fikk assen sin whoopa Må huske på at Jedi er ikke UBER god .. Jedi Master er uber god. En liten forskjell ...er MEGET MEGET få av VELDIG FÅ jedi som greier å oppnå det. Tror de fleste som ble jedi håpet om å bli sinnsyk god i PvP tvert men ser du jedier knuse alle og enhver i filmene ? Nei de er jaktet på og må holde seg skjult. Jeg ser på dem som Silent Assassins på en måte Dessuten har dem bounty hunters etter seg hele tiden. Det kom ut ett filmklipp av 10-15 jedies som hunta rundt i Bestine men det var veldig arrangert for å si det slik . Etter det så begynnte ungene å hyle om at de var så mange ... like mye tull som SWG lissom hadde så mye bugs i starten Ting sprer seg som ild i gress på internett asså. Vært med siden lanserings dag 1 i City of Heroes og folk klager enda på forumene pga spillet er ubalansert. Spillet fins ikke ubalansert..er vel mest balanerte spillet noensinne lagd og likevel klager ungene. Ta alt du hører med en glupe salt Jedi er en livsstil ikke en jobb. Er der mesteparten av spillerne feiler Lever du ikke deg inn i rollen så dør du innen 1 time Endret 15. juni 2004 av Tahiro
Litraphy Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Bare lurer på en liten ting Tahiro. Har du feil i hjernen som gjør at du ikke kan si en eneste positiv ting? Virker som du rakker ned på alt som er. For å nevne noen småting.. Du sa at slåssinga i WoW var kjedelig og statisk. Vel, har du i det hele tatt prøvd et mmorpg? Du kan heller aldri ha spilt noe laget av Blizzard tidligere. Det bildet du posted er av akkurat samme grafikk og type som alle tidligere spill. Blizzard spiller på den cartoon-ishe grafikken. "Etter det så begynnte ungene å hyle om at de var så mange ... like mye tull som SWG lissom hadde så mye bugs i starten" Snakker du om? Som sitter her å whiner om alt mulig.
Monsoon Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 (endret) Det er bare å se på swg innlegget hans for å skjønne at du ikke må ta det for alvorlig. Når jeg først bryr med en reply kan jeg argumentere for at SWG var fullt av bugs på release og opp til måned nr3 var det ikke uvanlig med problemer der pingen reiste seg opp i 8 sekunder (dette var ikke med fra starten da, men). Skal du ha noe konkret så kan jeg nevne dem jeg fant som CH. Pets ville teleportere til posisjon 0 x 0 på kartet, pets stopper å følge, Giant Crystal Snake hadde ikke collisiondetection og kunne bare markeres med TAB mens han var en fiende. Mobs spawna i hus. Spawncamps ga ikke gull (dette har fulgt spillet gjennom mange variasjoner av bugs). Mobs spawna i lufta. Gresset kunne begynne å sveve i lufta. Mobs camps kunne få bakken til å heve seg nær et hus så huset ble dekket til. Plakater sto igjen etter hus ble fjernet. CH kunne ha uendelig med pets ved å floode tame kommandoen, noe som også ga en 100% temming. Du kunne temme mens du var død. Du kunne ha pets ute, så dø og ta fram flere så du kom over kontroll-grensen du i utgangspunktet hadde. Ok? Det er bare dem jeg opplevde sjøl. Jeg har ikke noe imot fanbois, men du snubla greit over grensa til det latterlige. Endret 15. juni 2004 av Monsoon
NuckChorris Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Spiller L2 selv nå (Lineage 2). Synes det er bra, men kun for de tålmodige som gjerne har spilt litt MMORPG fra før av. Nja...jeg hadde aldri spilt et MMORPG, før jeg var med i betatestingen..må en ikke være tålmodig når det gjelder alle MMORPG? Eller er det jeg som tar feil(har som sagt lite erfaring med slike spill)..uansett kommer pengene mine til å gå til WoW, tror det blir veldig bra
Azper Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Hei Jeg var med i Anarchy-Online "back in the days", starta en uke etter launch med 0 kunnskap om hvordan jeg skulle spille en MMORPG og ingen erfaring. I starten var det skikkelig vanskelig og jeg ga opp og tok et par uker pause fordi det var såpass vanskelig å sette seg inn i. Etterhvert når jeg begynte å få innsikt i hvordan det fungerte, begynte spillet med å hamre på "attack" knappen for å drepe et monster (de som spiller ao forstår hva jeg mener). Jeg lærte ting, blei medlem av en fin guild og ble kjent med mange ålreite folk. spilte frem til Shadowlands kom ut, da var min høyeste char lvl 153.Hadde 16 chars mellom 50 og 130. Det begynte å ta litt av, litt for mye spilling men det var dritkult!. Etterhvert, i min mening sammen med SL utgivelsen begynte Funcom å "ødelegge" spillet i min mening. Det ble for repetitivt, 70lvls med jakting på de samme monstrene for å oppnå akkurat det samme som alle andre. I starten var alle nybegynnere og testet ut forskjellige våpen, nå er det _EN_ ting som er bra for hver klasse og alle bruker selvfølgelig det. En annen ting var at det var mange andre som tenkte det samme som meg og stakk fra spillet, og dermed ble det færre og færre folk igjen, alle jeg kjente stakk og til slutt ga jeg meg og etter mye frem og tilbake. Har senere prøvd en haug betaer og trial perioder (SWG, Lineage2, AC2, Horizons og mange andre), men ingen har fanget meg på samme måte som AO, som jeg syntes var et nærmest perfekt spill i starten, på tross av utallige bugs og lagg. Skillsystemet var enkelt og oversiktlig (på tross av noen skills som fremdeles er ubrukelige) Har vel tenkt å prøve WoW, først og fremst fordi det er Blizzard, har store forhåpninger. Skal vel også teste City Of Heroes i løpet av uken, noen som kunne tenke seg å fortelle meg litt hvordan skillsystemet og kampsystemet er i forhold til AO? Azper
Anders81 Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Frykter at WOW blir ødelagt av Diablo2 generasjonen, men jeg vil nok spille det(kommer ann på PvP systemet) WoW er langt unna D2 på alle områder da, spillene har praktisk talt ingen like elementer (sånn rent bortsett fra at man levler og dreper monstre, bortsett fra at dette ikke er like sentralt i WoW). For å nevne noen småting.. Du sa at slåssinga i WoW var kjedelig og statisk. Vel, har du i det hele tatt prøvd et mmorpg?Du kan heller aldri ha spilt noe laget av Blizzard tidligere. Det bildet du posted er av akkurat samme grafikk og type som alle tidligere spill. Blizzard spiller på den cartoon-ishe grafikken. Jeg svarer på han som kalte WoW kjedelig, ikke han som skrev dette innlegget jeg quoter Et part ting. Synes du slåssingen i WoW er kjedelig, har jeg et par spørsmål, 1) Hvordan har det seg at du har spilt det? Spillet er i US beta, altså ikke tilgjengelig i Norge, Blizzard er utrolig strenge på dette, og de krever legitimasjon på at du er amerikansk statsborger før du får beta-key. I tillegg fikk bare vel 5% av de som sendte beta-søknad lov til å være med i beta. 2) Sjekk ut den offisielle beta siden og les om slåssystemet. Så kan du komme her å diskutere det. Grafikken er utrolig bra, den er cartoonish som David påpekte.
Petrus Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 EVE: Online er jo saker da, med kommende expansion pakken så blir det enda med saker..
Uxzuigal Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Spilte litt Anarchy Online, var greit spill det, Spilte SWG , likte jeg godt, og hovet inn masse penger på kontoen min^^ Spilte UO i 6år.. beste MMORPG jeg noensinne har spilt Spilte litt DAoC, greit spill, savner det litt nå Skal teste Planetside nå.. [yey ferdig instalert!] og EQ beskrives vel best slik "EQ is like a 3D AOL chatroom with monsters"..
Fuz Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 (endret) Lineage ][ En annen skriver at det er latterlig lett å komme seg opp i levels... Vel - det kan kanskje føles sånn i begynnelsen - men - tro meg - det tar TID etterhvert som du kommer høyere. Opp til 14-15 går fort - men så begynner ting å ta tid. L2 har fått mye negative presse - og det er mye whining på de offisielle forumene - men - hvis det er så dårlig - hvordan kan det ha seg at jeg ikke kan la være å spille det? Jeg vil faktisk påstå at spillet er utrolig godt balansert med tanke på hvor mange komplekse sammenhenger det er mellom skills, gear, og mobs (dvs monster). Enda bedre blir det i Chronicle 1 oppdateringen som skjer nå til helgen. Forøvrig har NCsoft nå lovet en Europeisk orientert server for Lineage 2, hvor f.x. raid eller siege tider er justert til passe europeisk kveldstid, istedet for amerikansk. L2 har en meget klar PvP (Player vs Player) profil - og de siste dagenes klan-kriger har vært fasinerende å observere. High level spillerer som kriger vilt - og utstyr for millioner av adena (L2 myntenhet) skifter eier. På det meste har det vært ca 100-120 spillere på hver sin side som har braket sammen. Etter hver skirmish kan det ligge så mange som 35-40 spillere igjen på slag marken. Her er et screen shot tatt før de braket i hop... L2 er IKKE for pyser. Her kan du risikere å blir myrdet av medspillere så vel som av monstere. L2 belønner lag spill - og det er vanligvis lett å finne medspillere på eget nivå som vil være med på jakt party. Noen bilder av jakt turer i farlig terreng... Cave Keeper, Bloody Queen (L60!), Headless Knight Grafikk, animasjon og lyd i dette spillet overgår allt annet jeg har spillt - kanskje med unntak av FarCry. Er det et perfekt spill? På ingen måte. Er det et bra spill? Definitivt! Jeg spiller bl.a. MizzFuz, en babe-mage healer (Dark Elf Shillien Oracle). Thurin (DE Blade Dancer) er en gammel Soldier of Fortune 2 kompis fra Holland. Faktisk er hele klanen tidligere SoF2 spillere. Norske, danske, hollandske, tyske. Endret 25. juni 2004 av [email protected]
Anders81 Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Hvilken level er du i L2? Har selv bare kommet til L24 så langt, men har vært heldig med drops så jeg bruker en 1,4mill adena Str Longbow nå. Er derimot uenig at L2 belønner lagspill så forferdelig mye nå, XP er altfor dårlig på høye monstre, jeg får mer XP av å drepe en L25 alene, enn en L35 sammen med en venn. Og tro meg, L35 tar lengre tid og mye mer mana/soulshots.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå