Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nytt Trådløst Nettverk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på expert er det et bra tilbud nå!! kun 11mbps da, men du trenger ikke mer hvis du ikke har superrask internett.. de selger aksesspunkt med innebygd 4-ports switch og et trådløst nettverkskort til bærbar pc for kun 999 kr!!

Skrevet
på expert er det et bra tilbud nå!! kun 11mbps da, men du trenger ikke mer hvis du ikke har superrask internett.. de selger aksesspunkt med innebygd 4-ports switch og et trådløst nettverkskort til bærbar pc for kun 999 kr!!

Er jo innebygd trådløst kort i laptopen da, så jeg trenger ikke det i tillegg.

Når jeg også får 54 Mbps til en billigere penge, hvorfor kjøpe på expert?

Skrevet

Var en veldig kjapp tur innom Elkjøp i dag, og de har begynt å selge Linksys produkter. Fikk ikke med meg prisen i farten, men jeg er 99% sikker på at jeg så aksesspunktet som du linker til. Det var også en rekke andre Linksys produkter i hyllene.

Kan gjerne være en ide å sjekke prisen på Elkjøp før du eventuelt bestiller.

Skrevet

Er jo innebygd trådløst kort i laptopen da, så jeg trenger ikke det i tillegg.

Når jeg også får 54 Mbps til en billigere penge, hvorfor kjøpe på expert?

vel, hvis du skulle ha begge delene så var de på tilbud, hvis du hadde kjøpt de løst hadde de kostet 1399..

Skrevet
Finner ingen Linksys produkter i nettbutikken, men får ta meg en tur ned i morgen muligens, evt. ringe. Hvor var du på Elkjøp da?

Nei, jeg finner dem heller ikke på nettbutikken. Jeg har ikke sett dem på Elkjøp før, så jeg tror at det er nå nylig at de har begynt å føre Linksys produktene.

Jeg var på Elkjøp i Bergen. Nærmere bestemt Fana.

Skrevet

Jeg har router fra NGT, men hvilken av disse trenger jeg for å komme på nett med laptopen (trådløst) og stasjonær (kablet)?

Aksesspunkt: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=188

Bredbåndsruter: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=199

Hva er forskjellen på disse to? Tar jeg veldig feil hvis Bredbåndsruteren har en innebygget 4 porters switch, men det har ikke Aksesspunktet?

Skrevet (endret)

Er det innebygget støtte for 802.11g i laptopen?

Trodde at de fleste laptoper har 802.11b integrert

Endret av asdfgh
Skrevet (endret)

hvis det er den routeren med USB port til skriver så fungerer skriver porten svært dårlig.

Test på DinSide

Endret av toringa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...