Gå til innhold

Sleipe butikker, denne gang MPX.no


Anbefalte innlegg

Det er så mye styr nå rundt disse Radeon X800 kortene at det er gull verdt for en hvilken som helst webshop å få disse inn på lager først. Det sier seg selv at folk da bestiller fra den webshoppen som har de først på lager.

 

Når jeg i går da leste at mpx.no hadde bekreftet ankomst på disse 10 juni (i dag) så bestilte jeg selvfølgelig derfra. Med litt flaks så hadde jeg hatt det på lørdag, senest mandag, men neida, sjekket ordren i dag og finner ut at de ikke kan levere før tidligst 1 juli. Hvor ble det av bekreftet?

 

Dette er intet mindre enn sleipt og meget råttent gjort ovenfor forbrukeren, oss. Selvfølgelig avbestilte jeg dette kortet og jeg kan garantere at jeg heretter ikke kommer til å benytte meg av MPX.no

 

Løgn og fanteri er det nok av på webshopper, vi trenger ikke å oppsøke de.

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

enig med de andre, dette blir for dumt.

 

Ikke har du sjekket grunnen til dette før du slenger om deg med anklager som du selvfølgelig ikke har noen dekning for

 

En annen ting tror du virkelig butikker er interessert i å love ting som de vet de ikke klarer å holde? Det finnes jo ikke en bedre grunn til å miste kunder enn det.

 

Nei mpx er vel neppe sleipe

Lenke til kommentar

Nå må dere gi dere, det er ikke mer enn 14 dager siden PSData fikk gjennomgå for samme dealen. Hva gjør mpx.no så mye bedre?

 

MPX.no burde i det minste sendt en mail som forklarte grunnen. Samme kortet hos komplett.no har hele tiden stått på ankomst 1 juli. Hvor tror dere mpx.no får kortene sine fra?

 

Latterlig å beskytte slike firmaer...

 

Og nei, det skal meg som kunde være totalt unædvendig å sende en mail til MPX.no for å høre hvorfor kortet ikke er kommet inn når de hadde det bekreftet i går.

 

Service!

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
MPX.no burde i det minste sendt en mail som forklarte grunnen. Samme kortet hos komplett.no har hele tiden stått på ankomst 1 juli. Hvor tror dere mpx.no får kortene sine fra?

Sette kan vi kunder bare glemme. Det beste du kan gjøre er å sende en mail eller ringe og hør hva som har skjedd.

 

Tror ingen netbutikker i Norge sender ut mail om en vare skulle bli forsinket.

Lenke til kommentar
Så hvorfor kan ingen av dere faktisk bestille når kortene _ER PÅ LAGER_ istedet for å syte og klage som noen små drittunger ? :thumbdown:

Det var jo et gjennomtenkt svar... (sånne idiotsvar burde belønnes)

 

Drittunger som oss har ikke penger til å kjøpe det første og dyreste som kommer vet du... :hmm:

 

Poenget som ingen ser ut til å ta er at dersom man skriver BEKREFTET så bør det være akkurat dette. Skal ikke komme noe i veien da.

 

Vel, kan godt hende jeg var snar til å kjefte, men rett skal være rett, også når det gjelder kundene.

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Det kan jo hende at det er leverandør sin feil! Kanskje MPX egentlig skulle få de inn i dag, men at leverandøren brøt løftet. Som sagt ring og hør i stedet for å syte og klage her, over en så liten ting som dette. :nei:

 

Mpx er langt i fra sleipe de har en service og support som mange andre webshopper kunne lære noe av.

 

 

EDIT: Grammatikk

Endret av Ravenlord
Lenke til kommentar
Det kan jo hende at det er leverandør sin feil! Kanskje MPX egentlig skulle få de inn i dag, men at leverandøren brøt løftet. Som sagt ring og hør i stedet for å syte og klage her, over en så liten ting som dette.  :nei:

 

Mpx er langt i fra sleipe de har en service og support som mange andre webshopper kunne lære noe av.

 

 

EDIT: Grammatikk

Det er sant det, mest sansynelig leverandøren sin skyld men som forbruker forholder du deg nemelig til mpx.no og ikke transportøren / leverandør. Så derfor er det greit å kunne få blåst ut lit "steam".

 

(lavizh @ 10/06/2004 : 18:28)

Så hvorfor kan ingen av dere faktisk bestille når kortene _ER PÅ LAGER_ istedet for å syte og klage som noen små drittunger ?

 

Det var jo et gjennomtenkt svar... (sånne idiotsvar burde belønnes)

 

Drittunger som oss har ikke penger til å kjøpe det første og dyreste som kommer vet du...

He he he, det er nok mange som er i jobb som bestiller først, samt konfirmanter og unger med mye penger.

Lenke til kommentar
Det kan jo hende at det er leverandør sin feil! Kanskje MPX egentlig skulle få de inn i dag, men at leverandøren brøt løftet.

Tror du virkelig det? Identisk kort hos alle andre webshopper har stått på ubekreftet 1 juli, mpx.no hadde bekreftet levering 10 juni. Bekreftet som i snakket med leverandør og fått det bekreftet at varen ankommer mpx.no den 10 juni, jepp, den type bekrefting.

 

Men selvfølgelig, dersom dere syntes dette er en liten filleting så skal jeg ti stille jeg, men det endrer ikke det faktum at kunden bør for enhver webshop stå i fokus.

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Har dere tenkt over at kanskje alle kortene som var bekreftet 10 juni, kanskje var reservert til noen andre? ;)

 

Og så kan det hende at det faktisk er leverandør sin feil, jeg vil foreslå at dere skjekker med den aktuelle butikken FØR dere henger dem ut på forumet...

 

Men jeg skjønner ergrelsen, har selv ventet lenge på ett kort som aldri kom.

Og det er kritikkverdig HVIS butikken bevisst setter en dato de ikke kan holde, men da får dere bevise at de har gjort det først!

 

EDIT: blir en del leifs når man skriver litt fort :p

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar
Delvis enig med Desdichado

 

Burde være som følger:

Ubekreftet Dato = webshoppen gjetter

Bekreftet Dato = vet at de får inn varen på denne datoen, forutsatt at båten varene blir sendt med ikke synker e.l.

Ubekreftet dato= Leverandøren vet ikke når de kan levere

Bekreftet dato = Butikken har fått en leveringsdato fra leverandør og fører det glade budskap videre, av og til med mindre hell... :dontgetit:

 

Tror nok det er en glipp fra MPX's side... men at de har prøvd seg på en spansk en er kanskje også en mulighet, men kanskje ikke så veldig sannsynlig mener mange?

Endret av bkvaloy
Lenke til kommentar
Livet kunne vært verre, eller hva? Jebus..

Du har sett for mye Simpsons :p

 

Men til topic:

 

Jeg var ute for det samme, var da med Microplex.

 

Skulle ha en MIST 480W PSU, stå at den skulle komme inn en dato (kommer ikke på hvilken).

Trodde da at dette var i boks, men la ikke orderen inn.

 

I samme slengen var det noen kompiser som skulle ha noe småplukk, og de begynte å mase litt når det var gått 2 uker.

 

Venta i 1 uke til og da var den der. kjøpet ble ingått.

 

Grunnen til forsinkelsen tror jeg skyltes en container som var blitt "glemt", den sto igjen i Nederland (tror jeg) og måtte vente på neste båt (dette kan være galt, men det blir uansett noe i den samme duren).

 

Jeg godtok det og var glad, samtidig hadde Koss UR40 gått ned 300-350kr i pris, penger spart er penger tjent :D

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
Har dere tenkt over at kanskje alle kortene som var bekreftet 10 juni, kanskje var reservert til noen andre? ;)

Dette er faktisk et ganske vanlig fenomen. Kortene kan ha vært bortbestilt lenge før de kom på lager.

 

At mpx.no her bevisst har prøvd å lure kundene har jeg liten tro på. Jobber selv i bransjen som kundebehandler og kan skrive under på at å ikke overholde en forventet leveringsdato alltid er forbundet med mer arbeid i form av kundehenvendelser og kanselleringer.

 

- Judaz -

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...