Gå til innhold

Taktikker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

etter at 1.15 kom ut, er jo archers og DoTs med faerie fire(druid of talons) en bra taktikk.

 

1. Lag et altar, lag moonwell, lag Ancient of war, lag en moonwell til.

Units: Du tar en warden med shadow strike og blink, alger archers og druid of talon, og man trenger IKKE micro for å bruke denne taktikken.. (lag gjerne PotM som andre hero, og få cyclone får ta bort de mest kraftige meele enhetene til fienden

 

2. kommer snart

Lenke til kommentar

Best og best, Night Elves er den rasen som det har blitt mest whina om på bnet foruma. Alle mener at NE er imbalanced og det er ikke måte på hvor dårlige folk som spiller NE er. Er en grunn til at de også kalles Noob elves

 

En generell taktikk i RoC er å creepe så mye man kan, siden det er ikke er no lvl-cap på hvor høy lvl man kan få av å creepe. Ellers, kjøp så mange healing potions som mulig til heltene, selv om jeg ikke er sikker på om potion-cooldownen er i RoC

Endret av vaskiZ
Lenke til kommentar

nå vil jeg faktisk gå imot strømmen og si at rasene Er balangsert

Som alle vet, etter 1.15 er det blitt mye whining over NE, fordi piercing tar 100% mot heavy armour og lignende, men alle taktikker kan bli kontret!!

 

Archers og DoTs- Ghouls and the winner is: Ghouls

Destroyers- Dragonhawk riders and the winenr is: Dragonhak riders

 

bare noen eksempler, så ikke si at noenr aser er broken eller noe som helst, de er jo ikke det ffs

Lenke til kommentar
Archers og DoTs- Ghouls and the winner is: Ghouls

Hvis man microer så vinner jo archers og dotts da, Faerie fire og ff eier ghouls. Også gjør DoTTs magic damage og.

Kast inn en warden for fok også feks, så blir det bare verre.

 

Destroyers- Dragonhawk riders and the winenr is: Dragonhak riders

Igjen, med micro vinner nok destros. Bare vent med å morphe til destros til litt før slaget så tar man og morpher en og absorber mana fra en statue og morpher den osv. Orb Of Annihilation dreper nok hawksa fort

 

Nå regner jeg med at de skal være i ca samme antall da

Endret av vaskiZ
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Best og best, Night Elves er den rasen som det har blitt mest whina om på bnet foruma. Alle mener at NE er imbalanced og det er ikke måte på hvor dårlige folk som spiller NE er. Er en grunn til at de også kalles Noob elves

 

En generell taktikk i RoC er å creepe så mye man kan, siden det er ikke er no lvl-cap på hvor høy lvl man kan få av å creepe. Ellers, kjøp så mange healing potions som mulig til heltene, selv om jeg ikke er sikker på om potion-cooldownen er i RoC

du din j***... bare for at du ikke klarer å slå night elves trenger du ikke å kalle alle ne spillerne noobs...

Lenke til kommentar
Best og best, Night Elves er den rasen som det har blitt mest whina om på bnet foruma. Alle mener at NE er imbalanced og det er ikke måte på hvor dårlige folk som spiller NE er. Er en grunn til at de også kalles Noob elves

 

En generell taktikk i RoC er å creepe så mye man kan, siden det er ikke er no lvl-cap på hvor høy lvl man kan få av å creepe. Ellers, kjøp så mange healing potions som mulig til heltene, selv om jeg ikke er sikker på om potion-cooldownen er i RoC

du din j***... bare for at du ikke klarer å slå night elves trenger du ikke å kalle alle ne spillerne noobs...

Hø? Leste du det jeg skrev i det hele tatt? Jeg sa ikke at jeg syns det.

 

Night Elves er den rasen som det har blitt mest whina om på bnet foruma. Alle mener at NE er imbalanced og det er ikke måte på hvor dårlige folk som spiller NE er.

Står jo tydelig der: Battle.net foruma. Jeg er en j*** fordi du ikke klarer å lese posten min ordentlig?

Lenke til kommentar
Best og best, Night Elves er den rasen som det har blitt mest whina om på bnet foruma. Alle mener at NE er imbalanced og det er ikke måte på hvor dårlige folk som spiller NE er. Er en grunn til at de også kalles Noob elves

 

En generell taktikk i RoC er å creepe så mye man kan, siden det er ikke er no lvl-cap på hvor høy lvl man kan få av å creepe. Ellers, kjøp så mange healing potions som mulig til heltene, selv om jeg ikke er sikker på om potion-cooldownen er i RoC

du din j***... bare for at du ikke klarer å slå night elves trenger du ikke å kalle alle ne spillerne noobs...

Hø? Leste du det jeg skrev i det hele tatt? Jeg sa ikke at jeg syns det.

 

Night Elves er den rasen som det har blitt mest whina om på bnet foruma. Alle mener at NE er imbalanced og det er ikke måte på hvor dårlige folk som spiller NE er.

Står jo tydelig der: Battle.net foruma. Jeg er en j*** fordi du ikke klarer å lese posten min ordentlig?

:!: :!: :!:

Lenke til kommentar

:blush:

sorry, går bare litt bananas når folk begynner å whine på folk som de ikke klarer å slå...

 

neway, ontopic:

først lager du 6 archers, så bør du ha klar hunters hall å bygge 6 huntress, teche når du har ca. 4, gå videre til dryads med dispel og talons... velg demon hunter og creep til du møter fienden, i ROC kan du jo creepe deg høyt så d går jo greit^^

 

dette funker ihvertfall fett i TFT, attacker vanligvis når jeg har demonhunter på level5, kjører keeper som andre helt ofte med entangle, deilig med freekills som tauren i lategame...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...