Gå til innhold

klarte å ødelegge min s-100


Anbefalte innlegg

Hadde ganske bra fart på sykkelen i dag og hoppet på en rimelig stor stein og landet skjevt slik at jeg kom over styret på sykkelen. Jeg landet på lommen der jeg hadde min samsung s-100 noe som resulterte i at "lokket" ble vridd av, begge displayene knuste, lyden virker ikke lenger og flere av knappene er skvist ut av dekselet og er rimelig løse. Jeg forstuet en arm og fikk _mange_ skrubbsår

 

Noe som ikke var særlig gøy :(

 

Men så ringte jeg til vesta der jeg har reiseforsikring og fikk nyprisen på samsung e-700 (3995,-) siden s-100 ikke selges lenger.

 

Kan vel nesten kalles hell i uhell eller :)

 

Så kommer spørsmålet. Med nesten 4000 kroner kan jeg jo få en del heftige mobiler som k-700 og nokia 7610 hvis jeg legger en tusing i mellomlegg. Men klarer ikke å bestemme meg siden begge er utrolig flotte mobiler. Og er det noen som har andre forslag?

 

Ting som symbian og sånn er ikke viktig og mobilen bør ikke være for stor (tenker på sånn n-gage 1 über size telefoner)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telebutikken:

Netcom EasyTalk abn. 12 mnd. 49kr * 12

+ Mobil 3304kr

+ Innmeldingsavgift 199kr

+ Frakt 75kr

---------------------------------------------------------

= 4166kr

---------------------------------------------------------

 

Jeg synes da du bør velge 7610! Og du trener bare og legge til 171kr til....så har du en nokia 7610!!!

Lenke til kommentar

Var du veldig fornøyd med samsung og ikke bryr deg noe særlig om symbian, vil ha en liten og fin mobil med et greit kamera så velger du E700, bare husk at den har mange irriterendes småfeil og slikt. Det er ikke alle som gidder å la seg irritere over det da ;)

 

Jeg ville gått for 7610 pga. megapixelkamera og fordi jeg synes den har et veldig stilig design.. Det er vel en av de minste symbianmobilene også ,den mangler uheldigvis stereo mp3 lyd og infrarød da :(

Lenke til kommentar

jeg syns K700..rett og slett fordi jeg liker den best..har bestilt selv..får den mandag hvis jeg er heldig..ellers får jeg den forhåpentlig i løpet av neste uke..bare ikke tollfaenskapet tar lang tid..

 

Kanskje jeg lager en egen liten mini-test av K7.. selv om BengalBoy har gjort en rimelig mye bedre jobb enn det jeg sikkert kommer til å gjøre da... sikkert noen som vil lese uansett.. :)

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...