Gå til innhold

Film: Laste opp videoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare ikke folk begynner å laste opp "morsomme" videoklipp fra rundt omkring på nettet så..

"høhø hva synes dere om denne her?" (en fyr som spyr) e.l.

Leser du reglene for dette forumet vil du se at dette IKKE går og vil IKKE bli tillatt ;)

 

- Så vi er allerede beskyttet mot den slags tullball :)

Lenke til kommentar

Genialt :yes:

 

Har en film liggende som jeg kan få prøvd å laste opp, kommer med mer info etterhvert...

 

EDIT: Har nå prøvd å laste den opp flere ganger uten særlig hell... Filen er 40 Mb så det sier seg selv at det tar sin tid, men d blir aldri laget noen ny tråd når jeg klikker på "lag nytt emne" knappen.

 

Jeg er sikker på at det er rett fol som ligger under "vedlagt fil"

 

er det kanskje Internett eksplorer som avbryter når det tar så og så lang tid?

Endret av bj0rn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Det kan godt hende dét. Eller så er kanskje serveren stilt feil inn og har en for kort timeout.. Stopper den fast på samme plass? Prøv å gjør det i Opera eller FireFox isteden.

Har nå skaffet meg opera, og har prøvd å laste opp her også, men får det fremdeles ikke til...

 

Her er hvordan jeg har forsøkt å gjøre det i Opera:

Jeg har trykket på "New Topic" knappen, og skrevet laget et innlegg (skrevet beskrivelse på den filmen jeg prøver og laste opp, og lignende)

 

Har så scrollet ned til der du kan legge til fil, og klikket "velg". Så har jeg funnet frem til filen på PCen min. Når filbanen ligger klar, prøver jeg så å klikke "Lag nytt Emne" , men den knappen virker som om den ikke fungerer etter at jeg har lagt til filbanen, for den blir ikke endret når jeg flytter musepekeren over den, og det skjer heller ikke noe når jeg klikker på den. Klikker jeg på "forhåndsvis" knappen kommer jeg direkte tilbake til hovedskjermen i forumet, og ingen ny tråd er blitt opprettet.

 

Er det noen andre som har samme problem? Er det noen som har en løsning? Skulle gjerne fått dette til å fungere... :cry:

Lenke til kommentar

Har ingen filmer å laste opp, så jeg har ingen mulighet til å teste siden jeg

ikke kan slette hva jeg legger opp etterpå uansett :p

 

Men jeg tror du skal trykke på knappen, også uploader den, uten at du ser noe

- du bør holde øye med en progressbar nede i hjørnet, om Opera har det (lenge

siden jeg har brukt Opera nå, FireFox her ;] ). Men uansett, la den bare stå

og vente, så tar du heller å opner en ny tab og surfer videre. Sjekk så tilbake

etter en halvtime eller så og se om den er lastet opp osv.

 

Lykke til iallfall ;]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...