Gå til innhold

Omtale av Gran Turismo 4 Prologue (PS2)


Anbefalte innlegg

kjører du mot en person som har like stor motor som deg så er det bare å legge seg bak så du får mindre luftmotstand som du kan faktisk høre når du spiller. Er helt sykt kor bra laget.

Sånn var det på GT3 også. Vet ikke hvordan det var med forgjengerne.

 

 

Har de forresten lagt til hjulspor ved bremsing/skrensing osv nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De usynlige veggene var litt plagsomme. Spesielt på Grand Canyon. Var fortsatt en del igjen av kanten når det smalt.

 

Men det er tross alt fortsatt en stund til det blir utgitt. Så noen av småfeilene har fortsatt mulighet for å forsvinne. Selv om de usynlige veggene mest sannsynlig blir der de er.

 

Gleder meg til hele kommer. :)

Lenke til kommentar
Opel Manta & Ascona...

Morro!

 

Tro om det er en egen "råne-modus" i spillet...? ;)

Krysser fingrene for at de kommer med, en del eldre europeiske biler vil være prikken over i-en for mange. :) Utvalget av asiatiske biler (både nye og gamle) har vært enormt i alle versjoner, så håper Europa får litt ekstra fokus nå.

Lenke til kommentar
Ingen tidligere Gran Turismo-versjoner har blitt utgitt på PC, og også versjon 4 skal lanseres eksklusivt for PlayStation 2. Men hva SCEE velger å gjøre for fremtiden vet ingen.

De har vel mer enn antydet at neste prosjekt blir til PS3, hvis jeg ikke husker fryktelig feil. :)

Lenke til kommentar
GT3 syns jeg var nærmest kopi av forgjengerne og var kjedelig etterhvert og GT4 Prologue gir deg tilgang til sertifikatene og arcade mode og jeg er helt frelst !

Gran Turismo 3: A-Spec er jo helt forskjellig fra Gran Turismo 2. Ikke nok med overgangen fra PS1 til PS2, men flere biler, flere baner. Det er her de virkelige forbedringene fant sted.

 

 

EDIT: GeCco. Gi oss heller link til nettstedet hvor du fant listen.

det er da virkelig flere biler på gran turismo 2 enn gran turismo 3. personlig synes jeg Gran turismo 2 har vært den beste , med unntak i grafikken altså. MEn Gran turismo 4 prol. er helt fantastisk. En skam for Gamer.no å gi den 6 av 10 mulige. helt klart 10/10. Slutt å trekk ned pga at det er en liten "demo" versjon. Er da virkelig 42 kurs, 56 biler og 5 baner. kan værtfall kalle den en stor demo

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...