Gå til innhold

Hvorfor er det ingen som snakker om Motorola?


Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke huske å ha sett eller hørt noe særlig om Motorola her i Norge de siste årene. Allikevel så er de en av de største mobilprodusentene på markedet.
Jeg leste litt om en ny telefon de kommer med som heter V710, og den ser jo ganske spennende ut synes nå jeg da.
Følg linken for info [url="http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=753&source=HOME"]http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=753&source=HOME[/url]

Hadde de bare klart å kvitte seg med den utvendige antennen så kunne dette sikkert ha vært et bra alternativ til en del av de andre telefonene som kommer utover sommeren.

Hva synes dere?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det ikke er så mye snakk om Motorola er rett og slett fordi de ikke er veldig representert her i landet. Vi har dårlig utvalg motorola-telefoner desverre.

 

Men om du ser tilbake litt her på forumet ser du masse snakk om V600 og E398 (som vi ikke vet kommer til norge). Hadde vært hyggelig om Motorola hadde satset på norge, for de har mange fine mobiler.

 

Hvis de nye MPX mobilene fra motorola kommer til norge til høsten har vi mye godt å se frem til :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Her er en link til: http://www.motorola.com/mdirect/hellomoto/...tures_new.shtml?

 

Jeg synes denne telefonen nå ser meget spennende ut, er vel muligheter for å kjøpe på den nettet et eller annet sted?

Skal komme på marked i slutten av denne mnd. tror jeg ;)

Håper det, den så litt bra ut ;)

 

Noen som har hørt om V1000? Skulle være 256k farger og LCD display på den, vet ikke om det stemmer, men hvis den kommer DA!

Motorola V1000

Lenke til kommentar

Det er veldig mange bra telefoner der ute blant annet fra motorola bare synd de ikke kommer til norge, hadde jeg slippe moms toll så hadde det godt ann å bestille de gjør ingen ting om det ikke er norske menyer. v1000 hadde vert min mobil kanskje

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke huske å ha sett eller hørt noe særlig om Motorola her i Norge de siste årene. Allikevel så er de en av de største mobilprodusentene på markedet.

Jeg leste litt om en ny telefon de kommer med som heter V710, og den ser jo ganske spennende ut synes nå jeg da.

Følg linken for info http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=753&source=HOME

 

Hadde de bare klart å kvitte seg med den utvendige antennen så kunne dette sikkert ha vært et bra alternativ til en del av de andre telefonene som kommer utover sommeren.

 

Hva synes dere?

Jeg har jo hypet V600 i lengre tid, og jeg var sikker på at det kom til å bli min neste telefon. Men nå tror jeg at jeg venter på K700, S65 eller 7610. Siden V600 ikke er noen stor forbedring fra min 6220 annet enn designet.

 

Men jeg har alltid digga designet i V-serien.

 

Tror problemet til Motorola i Norge i alle fall er enten importøren? Eller så er det distributørene som skal få mobilene ut til forhandlerne. Det er nesten ingen forhandlere som har et rikt utvalg av motorola telefoner. Noe av problemet har kanskje vært at de har tapt seg så fort i pris.

 

T720 var vel en liten suksess, rart man ikke satset videre. V600 er ikke å få tak i for øyeblikket i alle fall.

Lenke til kommentar

grunnen til at vi ser lite til motorola, er at motorola, sett bort ifra på midten av nitti-tallet stort sett har laget forferdelige telefoner, nokia blir feilfrie i forhold, i tillegg er de fleste stygge, og har dårlige spesifikasjoner, samt at de ofte er dyre.

Lenke til kommentar

Vel, en av grunnene til at vi ikke liker motorola så bra er den elendige brukervennligheten.

 

Har hatt C350, C550 og E365 i butikken jeg jobber. Aldri har jeg sett mer kronglete telefoner (eller jo..panasonic sine). MMS er omtrent umulig å få ordnet på de, meldingskriving går tregt på alle, kameraene er jalla, og utseendet billig.

 

Det var kundene enige om også..vi sliter fremdeles med å få solgt ut b-varene våre fra motorola. Selv om vi selger E365 til under 1000,- kommer de fremdeles i retur.

 

Ja, jeg vet at V600 er annerledes, og representerer mye nytt, men gammelt rykte holder seg en stund, og vil nok ta tid og mange gode telefoner før motorola kommer skikkelig på banen igjen.

Lenke til kommentar
grunnen til at vi ser lite til motorola, er at motorola, sett bort ifra på midten av nitti-tallet stort sett har laget forferdelige telefoner, nokia blir feilfrie i forhold, i tillegg er de fleste stygge, og har dårlige spesifikasjoner, samt at de ofte er dyre.

Du kan ikke tas seriøst hvis du mener at de fleste Motorola-tlf er stygge?

 

Nesten halvparten av alle Motorola-tlf er vel V-serien, som går for å være design på lik linje med Nokias 8xxx-serie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...