Gå til innhold

merkelig feil


Anbefalte innlegg

Før kjørte jeg alltid BitTorrent og lastet ned så det suste. Har brukt samtlige BT programmer.

Men så, en vakker(?) dag begynte det å gå galt. Alt nedlastingen gikk opp et par kb/s og så ned på 0 kb/s hele tiden. Til slutt stod det bare på 0 kb/s og jeg får ikke surfet på nette engang. Må restarte for å få tilbake tilkoblingen.

Går helt bra å surfe på nettet så lenge jeg vil hvis jeg ikke bruker noen nedlastningsprogrammer.

Mener det ikke kun gjelder BT men alle P2P programmer.

Har aldri før måtte gjøre noe spesielt, f.eks åpne noen porter eller noe.

Det jeg gjorde før dette skjedde var bare å kjøre Ad-Aware og slette noe reklamesjit. bl. annet en BRIDGE.DLL som jeg slet litt med å slette. Men dette har gjerne ingenting med det å gjøre.

 

Noen som har vært borte i noe sånt som dette?

Trenger hjelp.......hjelp!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Før kjørte jeg alltid BitTorrent og lastet ned så det suste. Har brukt samtlige BT programmer.

 

Trenger hjelp.......hjelp!!!!!

Har du installert en firewall? Kanskje oppgradert til xp sp2 som har integrert firewall? Dersom du bruker bit tornado f.eks så er det fargekoder for hva som skjer. Dersom ikonet er svart er dette ett tegn på at du ikke får koblet deg til noen peers.

Lenke til kommentar

Har testet det med og uten XP sp1, men aldri sp2.

Kan ikke være noe med firewalls eller åpne porter og slikt. Alt det skal være i orden. Mulig det kan være en sperre fra leverandøren (Canal digital), men de hadde ikke det for 2 uker siden.....

Hmmm.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...