Gå til innhold

sluttet


Anbefalte innlegg

Her er mitt forslag til kallenavn:

 

-> Ballalajka

 

Akkurat slik som når man føler seg helt "ballalajka". Det blir på samme måte med pc. En pc kan se/være/oppføre seg helt "ballalajka. Noen ganger er pc'en en ballalajka drittsekk. Andre ganger er den ballalajka god og funker flott :p . En pc kan se ballalajka bra ut eller ballalajka stygg ut.

 

For meg er dette ordet perfekt til å beskrive en pc med.

:p

Endret av _Marillion_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel....dere har en sykt dårlig humor osv....hmm JA :yes:

jeg sitter ikke å ler nei....bare syns det er idiothumor....så...bare le dere.....gir lange ***** så....syns faktisk at pcen min er ganske fet....hva dere syns bryr meg lange **** så

 

javel...om dere er så jævla mye bedre enn meg i casemodding bryr meg ikke en dritt :thumbup:

jeg er bare en nybegynner.....gi forslag istedet for å bare skirve negativt på hver jævla post jeg skriver!

Endret av Master Casemod
Lenke til kommentar
vel....dere har en sykt dårlig humor osv....hmm JA :yes:

jeg sitter ikke å ler nei....bare syns det er idiothumor....så...bare le dere.....gir lange ***** så....syns faktisk at pcen min er ganske fet....hva dere syns bryr meg lange **** så

Ord fra en ekte casemodder :laugh:

 

Unskyld mobbingen.. har bare litt høyt sukkernivå :laugh:

Lenke til kommentar
men, hvis du tar en titt på de am/britiske sidene....folk kaller jo datane sine for....H2O.......chiller.....osv....problemet er at jeg er keen på å kalle datan min for Scorpio, men det navnet er tatt allerede....tar det uansett jeg!

Ja, bare ta det du. Men hvorfor akkurat scorpio? Hva har det med masse lys'n shit å gjøre? :roll:

Lenke til kommentar

Synes dette går litt over styr jeg, at han har en ferdigmodda raidmax som han har gjort litt på er jo han's sak..

 

Når det gjelder navn kan jo Dragonbeem passe bra, jeg vet ikke jeg.. men det er det eneste jeg kan kommepå ut i fra det jeg vet om den nå..

 

PS: Hvorfor kaller du deg Master casemod.. høres litt 14'iss ut (det er jo ikke min sak da men)

Lenke til kommentar
PS: Hvorfor kaller du deg Master casemod.. høres litt 14'iss ut (det er jo ikke min sak da men)

han virket litt sånn også. se her f.eks:

assa.....styla til ytterste grense

jeg har kasta inn så mye lys....og etches...at det er nok :)

har et raidmax scorpio :roll:

Lenke til kommentar

Hm... venter ennå på bilde. Det kommer vel? Må jo se pcen før vi kan gi forslag (det er sikkert ikke alle som har en klar ide om hvordan den ser ut).

 

Når det er sakt så passer det jo fint at du tar Scorpio, siden du har sett noen som har det (kopiere er jo en kjent egenskap hos fjortisser. :laugh: )

Klarte ikke å holde meg, det måtte bare komme.

 

Lykke til videre med "modan" dine. (Ja, det er ironi.)

 

PS: Synes det var none som nevnte at dette ikke var Case Mods og at den ikke passer inn i den her delen av forume. Har vel en del kunne vært skapt for denne, Søppel på Off tropic. :tease:

 

Edit: Ble en feil der. Sorry.

Endret av Kalle_^
Lenke til kommentar
(kopiere er jo en kjent egenskap hos fjortisser. :laugh:

Klarte ikke å holde meg, det måtte bare komme.

 

Lykke til videre med "modan" dine. (Ja, det er ironi.)

 

PS: Synes det var none som nevnte at dette ikke var Case Mods og at den ikke passer inn i den her delen av forume. Har vel en del kunne vært skapt for denne, Søppel på Off tropic. :tease:

off-topic: LAG EN PARANTES-SLUTT!

 

Og ja, Herr Casemod, vi må jo ha bilder...

Lenke til kommentar
Hm... venter ennå på bilde. Det kommer vel? Må jo se pcen før vi kan gi forslag (det er sikkert ikke alle som har en klar ide om hvordan den ser ut).

 

Når det er sakt så passer det jo fint at du tar Scorpio, siden du har sett noen som har det (kopiere er jo en kjent egenskap hos fjortisser. :laugh:

Klarte ikke å holde meg, det måtte bare komme.

 

Lykke til videre med "modan" dine. (Ja, det er ironi.)

 

PS: Synes det var none som nevnte at dette ikke var Case Mods og at den ikke passer inn i den her delen av forume. Har vel en del kunne vært skapt for denne, Søppel på Off tropic. :tease:

hm bilde trenger du ikke det er bare å fårestille seg en raidmax scorpio "som ikke er noe pen tilvanelig" å se på den som et juletre me masse bilder på som sikkert ikke passer inn ;)

:laugh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...