Gå til innhold

Det ryker av skjermen min!


Anbefalte innlegg

:no:

 

Jepp!

 

Det ryker av min 15" Dell LCD skjerm. Lukter skikkelig svidd gummi. Skjermen er ca 2,5 år gammel.

 

Har en del spørsmål, fint om dere kan hjelpe meg. Skal søke så godt som mulig i mellomtiden her på forum og andre steder etter svar.

 

1. Hva kan være feil?

2. Har jeg garanti eller reklamasjon?

3. Anbefal meg en ny bra LCD skjerm (for en gamer) for under 6000 kr.

 

Takknemling for all hjelp!

 

Sitter fooresten bak en annen skjerm nå ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:no:

 

Jepp!

 

Det ryker av min 15" Dell LCD skjerm. Lukter skikkelig svidd gummi. Skjermen er ca 2,5 år gammel.

 

Har en del spørsmål, fint om dere kan hjelpe meg. Skal søke så godt som mulig i mellomtiden her på forum og andre steder etter svar.

 

1. Hva kan være feil?

2. Har jeg garanti eller reklamasjon?

3. Anbefal meg en ny bra LCD skjerm (for en gamer) for under 6000 kr.

 

Takknemling for all hjelp!

 

Sitter fooresten bak en annen skjerm nå ;)

3. NEC 1760NX. Kjempe bra gaming skjerm med bra bildekvalitet.

Lenke til kommentar
Hvis du bor i Oslo-området et sted, så kan du nok kanskje takke "Thor med hammeren".... Steike som det blinker og smeller ! :laugh:

Lengden på garantien varierer mye fra produsent til produsent. Vilkårene også, så dette må du sjekke opp med hver enkelt produsent.

 

Men du har jo også reklamasjonsretten å støtte deg til. Betingesene er rettferdige. Jeg vil tro det er 5 år på LCD-skjermer, men det garantert noen som ikke er enige. I væste fall er den bare 2 år. Jeg er heller ikke sikker på om lyn-skader dekkes av reklamasjonen. (Det er vel heftig diskutert både frem og tilbake her i forumet tidligere)

Lenke til kommentar

Vel, det er ikke snakk om lyn her. Jeg bor i Stavanger og i dag er det overskyet.

 

Jeg får snakke med Dell i morgen og sende den inn. I mellomtiden ser det ut til at jeg bestiller en ny skjerm.

 

Øyvind D, hvis du leser topicen, hva synes du om denne:

 

Eizo 17"

 

edit: Never mind Øyvind d. Leste testen og fikk de svara jeg trengte ;)

Endret av Arne And
Lenke til kommentar
Får ikke han igjenn det på innbo-forsikring?*muligens* :hmm:

uansett vil det jo da være en egenandel. Vet ikke hvordan det er med hans forsikring, men på min er det 3000,- i egenandel.

Så for en 15" skjerm, pris kanskje 3000 spenn, -3000 i egenandel blir ikke mye penger... ;)

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Produsent/leverandør gir deg ikke ny skjerm om den ble ødelagt av lyn nedslag. De er ikke ansvarlig for at produktet ble ødelagt av naturfenomener som lyn, flom, jord/snø skred osv. Dette må du ta opp med forsikringsselskapet ditt, men om forsikringen dekker det og om det er økonomisk for deg med tanke på egenandelen du da må ut med er en annen sak.

Lenke til kommentar
Får ikke han igjenn det på innbo-forsikring?*muligens* :hmm:

uansett vil det jo da være en egenandel. Vet ikke hvordan det er med hans forsikring, men på min er det 3000,- i egenandel.

Så for en 15" skjerm, pris kanskje 3000 spenn, -3000 i egenandel blir ikke mye penger... ;)

okay...var ikke sikke :ermm:

Lenke til kommentar
Barre lurte...Er ditta herbarre]her[/url] en bra spille skjerm!? med tanke på responstid?er det mere som spiller inn? :hmm:

Død link, men regner du mente denne

Jeg ville ikke satsa på denne for den har ikke dvi kun vga.

 

EDIT: Innleggg nr. 100 :w00t:

åå..de la eg ikke merke til...hehe..takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...