heartagram Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hei! Jeg har en d/load på gang, men når den har oppnådd 90% så stopper d/loadingen, og bare upload som står og putrer.. det står ikke error,e.l kan jeg fikse dette på noen måte, eller har jeg kastet bort 4dager på nesten 5gb? plz hjelp takker på forhånd Jarle:)
iron_knuckle Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 (endret) Det har nok gått til helvete hvis du laster ned med IE Endret 7. juni 2004 av iron_knuckle
Konge Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Download fra hvor ? Jeg mener siden du snakker om Upload også . Velkommet til forummet men du må vite å gi mengder med informasjon for å få ett godt svar .
Fury Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 du må helst fortelle oss hva program du laster ned med. Siden du sa du også laster opp, tviler jeg det er IE du mener...
ve_gard Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 har hatt det samma problemet jeg. Det hender til stadighet at flere av filene som jeg laster ned på eMule/ Overnet rett og slett stopper opp når de oppnår 95% og høyere... Noe som er ganske irriterendes.. jeg kan tenke meg til at det har sin grunn i att vi til enhver tid laster ned fra noen som har kommet lengere enn oss med å laste ned samme fil.. men jo større prosentandel av filen vi har lastet ned, jo mindre folk er det som har den SISTE LILLE DELEN ledig for akkurat deg... Noe som er ganske irritendes ja... Eller hva mener dere...? MvH Vegard Max: 11 DTD =))))
notorled Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 vist det ikke er bit torrent han prater om. Så er jeg enig med deg ve_gard
Jim Rager Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 En gang jeg brukte bit torrent så stoppet den på 99,9%!!!!!! slik sto den et par dager før den endelig hadde lyst til og laste ned sin siste 0,1%
heartagram Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 Glemte og fortelle det viktigste ... bruker bittorrent (Azureus)
Hoax Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Bare la det stå på så gjør det resten selv, det kan ta tid før noen som har det du mangler logger på... Har du kjørt updaten som kom for 3 dager siden?
Musty Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 det er vel da at det er ingen andre som deler den parten som du mangler, og at du da må vente til noen som har den gidder å dele den med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå