Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring med Beta er at det krever så mye mer oppfølging da klienten låser seg, prosjekter feiler, FAH forumet forventer også tilbakemeldinger på feil som oppstår osv. Jeg hopper nok på når Core 22 er klart.

Det var akkurat det jeg tenkte også

Lenke til kommentar

Core 21.under w10 er ikke vedlikeholdsfri for å si det sånn så derfor er jeg grunnleggende skeptisk når dette ennå er i beta.

Har du eller noen testet det under Linux?

Jeg kjører Linux Mint på Threadripperen med to stk 1080Ti kort + delvis SMP folding (30 tråder)

Lenke til kommentar

Har du eller noen testet det under Linux?

Jeg kjører Linux Mint på Threadripperen med to stk 1080Ti kort + delvis SMP folding (30 tråder)

Kjører kun w10. Kan linux for dårlig til å bruke tid på å finne ut hva som er galt når ting ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Kjører kun w10. Kan linux for dårlig til å bruke tid på å finne ut hva som er galt når ting ikke fungerer.

Jeg er ikke noe Linux ekspert, men Linux Mint Folding riggen min har foldet 24/7 i begynnelsen av November 2018.

Har ikke hatt et eneste problem siden OS ble innstallert

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe Linux ekspert, men Linux Mint Folding riggen min har foldet 24/7 i begynnelsen av November 2018.

Har ikke hatt et eneste problem siden OS ble innstallert

Har prøvd meg litt frem med mint og ubuntu opp igjennom årene og det har alltid vært noe som har lugget. Drivere man må google løsninger etter på nettet. Kryptiske feilmeldinger. osv. Så derfor ender jeg opp med å kjøre safe for å holde vedlikeholder på et lavest mulig nivå. Endret av mer-hw
Lenke til kommentar

Har prøvd meg litt frem med mint og ubuntu opp igjennom årene og det har alltid vært noe som har lugget. Drivere man må google løsninger etter på nettet. Kryptiske feilmeldinger. osv. Så derfor ender jeg opp med å kjøre safe for å holde vedlikeholder på et lavest mulig nivå.

 

Ser den, men eneste jeg gjorde til forskjell fra deg var å få en som faktisk viste hva han gjorde til å hjelpe meg steg for steg.

Da folding riggen som kjører Linux står urørt så passer det meg fint å ikke tukle med den heller. Eneste jeg har gjort siden dag 1 med Linux er å ligge til ett skjermkort og SMP på CPUen 

Lenke til kommentar

2060 folder fint på core 21, men ikke 22. (prøvd 3 jobber) 

Og loggen sier hva på core 22?

Men så du hadde høy temp på core 21/22.

Redd litt støy war? Gpu temp 73, kjører 1999, 26xx på viftene,ppd er nå 1627xxx. 1080Ti :)

Og driver du kjører, spurt om det før :)

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Samme fremgangsmåte, bare

 

client-type

beta

 

Nå er core22 gått ut i "advanced", så kan også skrive det som type.

 

 

Til andre som måtte lure: Se FAQ i førstepost ("Hvordan setter jeg avanserte alternativer i V7?")

Takker. Håper det funker for meg. Har en dårlig WU for øyeblikket. Bare 1,3 mill ppd på 2080. =/ 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...