Stor Oddnoga Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg skal ikke ha den. Er det bare meg som synes den er sinnsykt stygg? Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 Samanlikna med Nokia 7610, så har ikkje Sony Ericsson K700 mykje å stille opp med, nei! Nokia 7610 - The best! Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg skal endelig få mitt eget abonnement, og kjøper den med Activetalk 12 mnd. Da betaler jeg 2808,-..... Weee Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Samanlikna med Nokia 7610, så har ikkje Sony Ericsson K700 mykje å stille opp med, nei! Nokia 7610 - The best! hehe, det stemmer! K700 <<<<<<<<<<<<< 7610 :D 7610 Teh Best Edit: oi dobbel post Endret 7. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 7610 er tilgjengelig på webhallen.se Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Så på komplett at den svarte var utsolgt og at antatt ny levering om 3 dager.. Betyr det at det er noen som har fått telefonen da?? Hvorfor kommer ikke den hvite enda? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Den svarte er tøffest spør du meg Om jeg skal ha den er et annet spørmål, skal hvertfall prøve den i butikken først. Hadde den bare hatt stereo mp3 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Gidder ikke ha mp3 på mobil telefon selv om 7610 har det...har en iRiver iHP120 som knuser hvilken som helst mobil tlf med mp3 spiller. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Gidder ikke ha mp3 på mobil telefon selv om 7610 har det...har en iRiver iHP120 som knuser hvilken som helst mobil tlf med mp3 spiller. Kanskje fordi IRiver er en rein MP3 spiller Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Har akkurat fått en glad melding: Mobilen min har kommet og jeg får den i ettermiddag! Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Får du 7610 i ettermiddag ?!?!?!?! :D Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Får du 7610 i ettermiddag ?!?!?!?! :D Jepp! Fikk vite at jeg kom opp i norsk på muntlig eksamen også fikk jeg karakter kortet mitt... Så da fikk jeg hvertfall en god nyhet! Noen andre som har fått den utenom molna? Lenke til kommentar
kain Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Har akkurat fått en glad melding: Mobilen min har kommet og jeg får den i ettermiddag! Legg inn en tilbakemelding etter at du har testet den sånn at vi kan få høre din mening om telefonen. Venter testen seinere i dag gjerne med en oppfølging til helgen etter alt er prøvd.. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Har akkurat fått en glad melding: Mobilen min har kommet og jeg får den i ettermiddag! Legg inn en tilbakemelding etter at du har testet den sånn at vi kan få høre din mening om telefonen. Venter testen seinere i dag gjerne med en oppfølging til helgen etter alt er prøvd.. Da blir det nok ikke før seint i kveld, for jeg har en eksamen jeg må prioritere.. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Har nettopp (5 min siden) vært oppe i Kommunikasjon eksamen, praktisk/muntlig, VK1 Elektronikk Sitter og venter på karakteren Men ellers, jeg tror nok jeg må vente på lønningen min den 7 juli Men den dagen jeg har lønn i lommen, er mobilen uten tvil i den andre lommen Lenke til kommentar
kain Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Har akkurat fått en glad melding: Mobilen min har kommet og jeg får den i ettermiddag! Legg inn en tilbakemelding etter at du har testet den sånn at vi kan få høre din mening om telefonen. Venter testen seinere i dag gjerne med en oppfølging til helgen etter alt er prøvd.. Da blir det nok ikke før seint i kveld, for jeg har en eksamen jeg må prioritere.. Helt i orden gleder meg til en tilbakemelding på *Kamera *MP3 spiller *osv Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Vet noen om N7610 har kommet i butikkene ennå?? Det står iallefall på nokia sin sider at mobilen nå er aktuell... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Sitter med den i hånda nå! Den er sinnsykt fiiiiiin!! Ikke mas om hvordan den er... Må finne det ut først også legger jeg til en test i forumet for det... Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jeg kan hente telefonen idag!men får ikke lønna før fredag så må vente til da:( koster meg 4998,- uten abbonemang/operatørlås! Gleder meg som en unge!! Er bare så forelska i symbian mobiltelefoner, jeg går ALDRI tilbake igjen Har hatt n7650 og har nå n6600 Endret 9. juni 2004 av Praeferox Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg kan hente telefonen idag!men får ikke lønna før fredag så må vente til da:( koster meg 4998,- uten abbonemang/operatørlås!Gleder meg som en unge!! Er bare så forelska i symbian mobiltelefoner, jeg går ALDRI tilbake igjen Har hatt 7650 og har nå 6600 forklar meg, HVA ER SYMBIaN ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå