Gå til innhold

Soldiers heroes of world war II


Anbefalte innlegg

Har dere prøvd demo til dette spillet???

 

Jeg synes det er litt vrient, delvis fordi en bare får kontrollere 3 av soldatene samt at kontrollen på de 3 soldatene er litt vanskelig, de skal jo finne noe bensin, men dunno hvor dette er. tyskerene har jo 5 tanks mot din ene....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har demoen ja ;)

Jeg synes det er skamgøy! vgeldig moro med alle eksplosjonene og fysikken osv. men Lurer på om det bare er meg eller om dette er så grisevanskelig som de skal ha det til. Er jo omtrent klin umulig å vinne :p

3 soldater er 2 for lite etter min mening, vil jo helst ha 2 i tanksen, 2 på kanonen og en som kan løpe rundt med granater/molotov cocktails :yes:

Han obersten er også ganske irriterende, da han alltid dør på en eller annen måte, som regel en tanks som bommer på kanonen :thumbdown:

Noen som faktisk har klart oppdraget her?

 

btw, for å skaffe drivstoff må du ta en drivstoffkanne enten fra din egen tanks eller fra en av deres tanks, trykk x også trykker du på tanksen og drar kannen over i hånden på soldaten, resten tar du derfra ;)

 

Det var en tråd om demoen ett sted, men jeg finner den ikke nå :hrm:

 

 

*edit* mange smilies :D:D

Endret av tull91
Lenke til kommentar

http://community.codemasters.com/forum/for...?s=&forumid=229 <- greialt forum :)

 

Om jeg skal være så overlegen som mulig så meier jeg ned alt med tanksen.

 

1.Putt alle folka i tanksen og vent på angrepet. (Plasser tanksen din like ved at-kanonen). Hjelp ai-folka med å meie ned litt tøskere med '50'en.

 

2.Når P4 kommer så plasserer du tanksen din rett mot den, slik at den (i teorien) vanskelighet med å penetrere panseret. Knus den med et par velretta at-shells.

 

3.Den lille "spaner-vogna" de sender ut kan lett tas ut med en he-shell. Alt fra sistnevnte til en P2 kan du like godt ta ut med en he-shell. Om du bruker en at-shell så flyr kula rett gjennom hele greia uten å gjøre nevneverdig skade ;)

 

4.Når du har klart deg gjennom den første bølga så bør du være rask med gjøre diverse ting (anbefaler å sette på "slowmo" (backspace). I og med at du ikke har mer bensin på tanksen så er det bare å fylle opp ved hjelp av en annen tanks. Velg en mann og trykk og hold musa over din egen tanks. Da skal du se et øye-ikon. Trykk igjen. Da kommer du inn i tanks-inventory'en. Dra kanna fra tanksen til din egen manns inventory. Du ser også en repair kit om du skulle punktere/få skutt av belta. Nå har du kanna, så nå kan du overføre bensin. Du velger han mannen som har kanna og trykker på den tanksen du skal ha bensin fra. En skal se et dråpeikon. Når kanna er ferdig fyllt opp så kan du gå tilbake til tanksen. Nå bør du se et trakt-ikon. Voila. Bensin til Sherman'en. Bør kanskje fylle opp til en 80L / enheter av drivstoff.

 

5.Da er du klar til å dra. Innen den tid så er nok P2 og Panthern dukka opp og er klare til å angripe. De drar nedover hovedgata. Lurt å flanke dem da. Angrip bakfra med "direct mode". Da styrer en tanksen selv og kan preisjonsikte. Anbefaler å sikte på tårnet. Mos begge tanks. Knabb Panthern og reparer den med repair kit. Da kan du bare vente til nebel-werfern kommer. Fei dem vekk med et par he-shells.. mos andre kjøretøy as well og snipere som daffer i bygninger.

 

6. Kommer et par tanks etterpå som du skal mose. Isipisi. Detta var en smålame metode å gjøre det på. Men har klart å mose alt med hjelp av bare menn/håndvåpen. Finner stadig nye taktikker.

 

Ja, er relativt vanskelig men er vel gøy det i grunn?

 

Håper det hjalp noe.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

forsåvidt lurt å ta ut føreren i tanksen.

Han kan bruke bazooka mot de første tanksene, ganske lett å flanke da.

så bruker du han til å ta bensinen, husk, å bruke bazookaen sparer tanksen for mye skade

Endret av co2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...