Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Hvem er din favorittperson i Final Fantasy? Begrunn det gjerne
Nevnarion Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Min favorittperson kommer overraskende nok ikke fra mitt favoritt-FF. Vivi Ornitier. Enkelt og greit. Vivi er en genial person. Hele konseptet rundt ham er fantastisk. Han har en utrolig fascinerende og godt oppbygd historie, og en interessant personlighet. Og bare se på fyren. Han ser jo bare utrolig kul ut. I tillegg er han meget nyttig i kamp siden han er innehaver av noen utrolige krefter i form av black magic. Derfor er Vivi min favoritt av dem alle.
Nolander Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Vivi er ganske kul ja. Men jeg foretrekker Cloud Strife, han hadde også en veldig bra historie rundt seg(bedre enn Vivi). I tillegg er han dritbra og sverdet hans kikcer ass.
Nevnarion Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Skal være enig med deg at Cloud Strife er en utrolig kul karakter. En av mine mange favoritter sammen med Vivi. I likhet med Vivi så ser jo Cloud utrolig kul ut. Og også historien hans er veldig bra og interessant. Så Cloud og Vivi er nok mine desidert største favoritter.
danger_of_death Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 den kuleste i FF7 må jo være Sephi. Ond som f. Og mer gæærnt sverd enn Cloud(y) God og orginalt design.
Laman Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Ryu Hayabusa i Ninja Gaid...å. Final Fantasy, ja. Wakka han er jo tøffest da. Pga. av at han kaster den kula der. (wow!)
Nevnarion Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 den kuleste i FF7 må jo være Sephi.Ond som f. Og mer gæærnt sverd enn Cloud(y) God og orginalt design. Helt enig i at Sephiroth er den kuleste badguy ever. Tett fulgt av Kefka (FF6)
solar_panel+ Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Celes eller Locke tror jeg... kan ikke helt forklare hvorfor. Paine er jo ganske festelig. De beste med hele x2. Fikk aldri helt sansen for Cloud, men kanskje det order seg med Advent Children Ellers har jo FF bare hatt to skikkelige bad guys, Sephiroth og Kefka.
Elyas Machera Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Skrevet 6. juni 2004 den kuleste i FF7 må jo være Sephi.Ond som f. Og mer gæærnt sverd enn Cloud(y) God og orginalt design. Helt enig i at Sephiroth er den kuleste badguy ever. Tett fulgt av Kefka (FF6) Kefka er rå, hvertfall den av dem som er mest gal.
the animal Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Vincent fra FF7 er jo über da... digger han bare for at han er den han er, for ikke å snakke om at du finner han i en likkiste!! uten om han så er jo Cid fra FF7 også ganske kul
Deathie Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Squall Leonheart! Digger limiten hans så sinnsykt! 18x9999damage! Huff og huff så deilig den er! Også så meeeget deilig å se på Cloud Strife er også en meget bra karakter i FF Har identifisert meg veldig med han
Nevnarion Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Lion Heart er bra ja Master D Identifisert er ordet. Gjennom hele FF7 så VAR jeg Cloud Strife. Jeg levde virkelig i det spillet.
Shicca Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Beste charater: Shadow (FFVI), Gilgamesh (FFV) eller Yojimbo (Aeon, FFX). Alle tre har en sånn utrolig "You talking to me?!" aura rundt seg at det er helt knall. Shadow får jo passet påskrevet av Locke også da: "He could kill his own mother for a nickel" Når det gjelder Bad Guys er jo X-Death den verste. Jeg mener... Han heter X-Death!
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 Beste charater: Shadow (FFVI), Gilgamesh (FFV) eller Yojimbo (Aeon, FFX).Alle tre har en sånn utrolig "You talking to me?!" aura rundt seg at det er helt knall. Shadow får jo passet påskrevet av Locke også da: "He could kill his own mother for a nickel" Når det gjelder Bad Guys er jo X-Death den verste. Jeg mener... Han heter X-Death! Sier meg faktisk enig i alt du sier
Carl M Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 (endret) Asså? Hvor åpenbart er ikke det spørsmålet. Selvfølgelig er det Sephiroth. Han er jo muligens den kuleste personen ever. (Whine hvis dere vil at jeg skal gjøre de til linker(De er bare 75kb til sammen)) Endret 7. juni 2004 av So
NitroLr Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 De kuleste stammer fra FF6 eller FF3 eller hvilket det er. Kefka er nok kulest, pga. den syke latteren Locke er jo kul, bare fordi han er litt sånn.. gal når folk kaller ham tyv Den siste er han ridder typen jeg ikke husker navnet på ( alle fra samme spillet )
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 Tror du snakker om Cyan? Eller Edgar da, men tror det er Cyan.
Stor Oddnoga Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Asså? Hvor åpenbart er ikke det spørsmålet. Selvfølgelig er det Sephiroth. Han er jo muligens den kuleste personen ever. Helt klart!
Wyldelife Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Ryu Hayabusa i Ninja Gaid...å.Final Fantasy, ja. Wakka han er jo tøffest da. Pga. av at han kaster den kula der. (wow!) Wakka er best. Visste du at: Wakka sin stemme er laget av samme kisen som lager stemmen til Bender i Futurama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå