Gå til innhold

Informasjon rundt OsloLan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg og vennene mine har heller ikke reservert (pga den j*vla betalingen som aldri blir bekreftet).

Edit: ENDELIG var den bekreftet :D

Noen som forresten vet hvordan man melder seg på gamecompos? Virker man må sende mail og være übergod for å være med :hmm:

Endret av Josten
Skrevet
Får info snart om compoer.

Tror ikke hvem som helst kan være med. TROR jeg. Men mange av norges beste klaner skal være med så...

Det er sikkert sånn kvalifiseringsshit som det var i fjor..

Skrevet

Det holder å bestille innen mandag fra xerox!, meld dere på t-skjortene folkens ;)

Kan jo eventuelt lage: Navn: og så kan hver person skrive på navnet sitt selv? :hmm:

Skrevet

Oki.. For tenke litt over det.

men fant noe som jeg syns var litt rart.

Sleeping on your chair, under the table, or on the floor is NOT allowed.

Noen som veit hvorfor?

Skrevet (endret)

Jeg kjøper gjerne en t-skjorte ;)

Har fått bekreftet betaling på billettene. Det er rad 26 og 27 som er hw.no-rekkene?

Jeg skal dra sammen med tre kamerater, men er vel egentlig bare jeg som er skikkelig hardware.no-gutt. De andre registret og med under 100 poster.

Hvor bør jeg velge plasser? Kan godt tenke meg i nærheten av hw.no-rekken, men skal jo ikke ta opp plasser for de som er en del av hw.no.

Endret av It's me
Skrevet
Er vel av pga brann, tyverier og lignende. Hvis man ligger under boret med hodet inntil en pc er det vel ingen sak og stjele noe greier.

Men dersom man sover i andre enden av rommet da er det vanskeligere å stjele.... o_O

Skrevet (endret)

Tror ikke jeg ville tatt du-må-ikke-sove-på-stolen så nøye, gikk meget greit ifjor, for å si det sånn :innocent: Det viktigste er tross alt at man passer på utstyret, altå sitter man der maskinen er. Blir ofte ikke mange timene man klarer å sove allikevel.

Endret av Boye
Skrevet

Hei!

osloLAN er her om få dager, og jeg lurte på om det var noen fra trondheim og omegn som skal nedover? Dersom noen trenger transport til utstyr så er det bare å si ifra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...