Gå til innhold

Informasjon rundt OsloLan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdatert rekke:

 

Rad 26:

 

16 - Martinbest

18 - Zac

20 - Thunder^HP

22 - The_Lightning

24 - Blackslash

26 - Renzor

28 - Kompisen til Renzor

30 - Clvn

32 - Kompis til Clvn

 

Rad 27:

 

20 - Kompisen min (CombatKenneth)

22 - Meg

24 - Zethyr

26 - Furien

28 - Kompis til Furien

 

Da er vi i teorien 14 stk... Furien og Renzor: husket å be kompisene deres å flytte til rekka?

              

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

hei. Jeg satt meg på Row 26, Seat 30: ) Dte kommer til å sette seg en venn på Row 26, Seat 32...

 

Funnet ut noe mer om t-skjorter? Hvor man kan kjøpe billige og sånt?

Furien: Sjekk på europris eller sparkjøp hvis du har det i nærheten av deg;) De har helt sikkert billige t-skjorter..

 

Noen som har spurt om man kunne bruker hardware.no på t-skjorta?

 

-Clvn

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått 2 forskjellige tilbud:

Hadde håpt å få de litt billigere, men det ser dårlig ut, altså er situasjonen den at de alternernativt må kjøpes på xerox / tretex.

 

på tretex får vi 20 t-skjorter for 1000kr, +mva, altså ca. 62kr pr. pers (hvis vi er 20) Her får vi bare en farge.

På xerox får vi de t-skjortene vi vil til 100kr stk, og med det motivet vi vil ha, og passer på et A4 ark. (hørtes ut som at farger var mulig)

 

Er noen fortsatt interesserte, eller ble dette dyrt?, klarer vi å få samlet isammen 20 stk, så blir det jo grei pris da...

Lenke til kommentar

Vi er nu 14 stk, og hvis vi alle skal ha, så blir det sikkert ingen problem, prisen vil ihvertfall ikke overstige 100kr pr stk...

 

Jeg kan slenge meg på t-skjorte toget, har ikke spurt kompisen min, men han vil sikkert ha og, han tisser penger uansett... :p

 

Jeg vil foreslå at vi bestemmer logo med en eneste gang. Hvis noen er gode på Photoshop, så burde den personen whippe opp en logo med en gang... (Litt gøy å få noe du har lagt på minst 20 t-skjorter hva?) :p

 

Tenkte litt på tiden det tar å bestille de t-skjortene... Skal du hente de, eller må du vente på de i Posten, hvis du bestiller på Fredag/Mandag, og de sender det på Onsdag, er det en stor sjans for at de ikke når deg før OL04...

 

EDIT: Blir alle t-skjortene like, eller er det mulighet for å få hvert enkelts nick/navn på t-skjorta? blir litt lettere å bli kjent med hverandre og. Plz si at t-skjortene er svart? Er så vanskelig med hvite t-skjorter for de fleste... En ketchup flekk eller cola på den, og den går rett i vasken, ellers får den arr for resten av levetida... :p

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

Kommer til å hente de med bil ;), er ca. 10 min unna.

Men husk at logoen må være i svart/hvitt, hvis vi skal ha det der de koster 1240 (inkl. mva) pr. pers. :), men folk må si ifra her! Tar ikke sjangsen på å bestille for 1240 kr, og sitte igjen med halvparten selv :)

 

Btw: Kan du ikke be han kompisen din pisse hardt på oslolan? ;)

 

Edit: Er usikker på fargen på t-skjortene, men skal nok få sjekket det opp :), uansett, så må vi da lage logoen i hvit... men, nick var dessverre umulig for den prisen :(

Endret av _Furien_
Lenke til kommentar

Ok, de jeg har fått en følelse av har bestilt er:

 

- King_mephisto

- kameraten til King_mephisto

- clvn

- DimensionX

- Natrium (?)

- Zethyr

- Menmonic

- meg

 

da er vi altså 8 stk... trenger flere for at dette skal bli billig! ;)

 

Pris tretex: 1240/8 = 155,-

Pris xerox: = 100,-

 

 

Noen som kan ta på seg å lage en logo? en i hvitt og en i svart? (for hvite/svarte t-skjorter)

Endret av _Furien_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...