Gå til innhold

NGT - 1500 kbit's linje, 60-2000 i ping

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg har en Next Gen Tel linje på 1.5 mb som han deler på 2 pcer, spill pcen hans får ca 900 kbit konstant, problemet startet etter han hadde formatert. Han bruker F-Secure BackWeb Agent og F-Secure FireWall (ja han har prøvd og skru av FireWall), han får fra 80-2000 i ping uansett server, unasett spill. I Counter Strike er rates: 9999, 101, 101. Vi har forsøkt og slette config, men siden problemet oppstår uansett vilket spill han spiller, tenkte vi dette ikke ville hjelpe uansett. Før han formaterte lå han på 20-35 i ping på Norske Servere.

PC Specs: Radeon 9800 XT 256 mb (CataLyst 4.5)

AMD Athlon XP 3200 (tror jeg det var) 2,8 GigaHertz

IKKE tråløst Nettverk

ASUS Motherboard

HD: 120 GB x2

DirectX9

Takker for alle svar, var det noe i spec som mangler (som var nødvendig og skrive ned) bare si ifra :thumbup:

Takker for alle svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SKRU AV KAZAA!!!

Det er det beste tipset jeg har! Det er altfor mange fittn00bs som kjører med kazaa og uploader som faen... Om det ikke er på din pc så sjekk om det kjøres på en annen pc... det kan også være virus... Broren min hadde et virus som tok hele båndbredden hos meg!

Så avinstaller Kazaa og installer Norton Anti Virus 2003/2004. Og sørg for at du ikke uploader eller downloader fra nettet!

• 1 måned senere...
Skrevet

hei skru av alle p2p ( peer to peer programer de bruker 60% og mere av linjen din når du bruker de så best å ikke ha noen p2p programer kjørenes på noen makiner om man skal spille på nett/online å ha best muligens ping tid ms

Skrevet

ja glemte noe!!!

kazza og de som med følger de samme system som kazza er 100& virus på trengene programer så kan routern bli så jevlig fucka man ikke væt ordet av det så det så masse blaster og shit virus ute heletiden.

tips ikke bruk programer som lager dat filer i incompleet dat filer er litt farlige har en del erfaringer med det det lager virus kazza var bedre før

takk for meg

Skrevet

Sier at han har Kazaa da :wallbash:??? Trur ikke han er så dum at han lar masse p2p progrmmer stå på. Og hvem i allverden bruker vanlig Kazaa? Bruk Kazaa lite du.. Da slipper du spyware å uploads hele tia + at du regnes som Kazaa master så du kan så å si laste ned det du vil.

Jeg hadde no spyware engang i tia som gjorde at jeg ble disconecta fra alle downloader PGA "liksom" for høy ping. Kanskje det er det han har fått.

Bruk Ad-aware til å fjerne det.

Skrevet
Og hvem i allverden bruker vanlig Kazaa? Bruk Kazaa lite du

Og hvem i allverden bruker kazaa i det hele tatt? Bruk heller WinMX... :thumbup:

Og hvem i alle dager bruker P2P nettverk o.l uansett:)

------

Hadde også problem med min NGT linje i dag, 1023ping til vg.no, men det

gikk over etter en time eller, men kjipt mens det pågikk ja..

Kanskje dere har samme problemet? I tilfelle er det nok bare sentralen dere sitter på som har litt problemer i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...