Gå til innhold

pcen hopper til skrivebordet når eg spiller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fare for å gjenta meg selv.. Har du prøvd å installere andre ting, andre spill eller programmer. Kan jo bare være ditt spill som ikke er helt "god" eller.no.

Og, anngående varme, tviler på at det er problemet. Pcen er jo helt ny!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

crc error: the file c:\programfiler\eagames\battlefieldvietnam\mods\bfvietnam\archives\mucic.rfa dosent match the file in the setups . cab file. the medium from wich you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor

Skrevet
in the setups . cab file. the medium from wich you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor

Tror det er noe galt med cden du installere fra...... Prøvd noe annet no????

Skrevet

I motsettning til bolle100 har jeg innstalert Battlefield Vietnam ordentlig. Også innstalert Rainbow Six - Raven Sheild. Dette er jo to spill som krever bra pc, noe jeg bør ha, men akkurat som tidligere sagt her: Spillet hopper til skrivebordet uten feilmeldinger.

Se spes. om pc`en min om dere vil vite hva jeg har. Bygd pc`en selv.

Feilen har holdt på en veldig god stund nå, så jeg ville vært himmelglad om noen fant ut av hva som feilen kunne være.

CPU temp: 45 *C

System: 28 *C

Skrevet (endret)

hvis den hopper til skrivebordet når du prøver andre spill, kan det hende du må instille mengden plass du gir ramen på hardisken...

Kontrolpanel-System-avansert-instillinger på ytelse-avansert-nederst står det 'endre'-still inn det nederste tallet.

hvis du har en 256 ram brikke må du stille opp med 256 i gangen.

hvis du har 512 ram brikke må du stille opp med 512 i gangen.

pass på at du har nok plass på hardisken...

Du trenger bare å stille opp den nederste ruta.

Eller det kan være varm NorthBridge... da kan du ta på litt Kjølepasta på Kjøleribba, om du har ei ribbe da... husk å fjerne eventuelt gammel Kjølepasta.

Dette er bare for t du skal ha andre alternativer om andre programmer/spill også hopper til skrivebord

Lykke til

Edit: biiig.no du kan jo prøve det som står over... ellers er tempen hellt ok.

Endret av Imposter
Skrevet

crownjewel: Kunne du værsåsnill heller oppsummere alt i EN post istedet for å lage 1000 poster ut av det bare for å få høyere postcount?

Skrevet
crc error: the file c:\programfiler\eagames\battlefieldvietnam\mods\bfvietnam\archives\mucic.rfa dosent match the file in the setups . cab file. the medium from wich you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor

Akkurat samme feilmelding får jeg også :(

Jeg har klokket ned, formatert, flasha BIOS, oppdatert driver osv. men ingen ting hjelper :cry:

Jeg har foresten samme rammen som deg, og jeg mistenker noe muffens med den, tenkte jeg skulle sende inn brikkene. Blir nemlig kastet ut til skrivebordet i andre spill som FarCry også.

Imposter: Jeg har altså 1024 ram, i den øverste ruta står det cirka 1500mb, i den nederste står det cirka 3000. Stilte begge til 1024, vil dette hjelpe?

Help... :hrm:

Skrevet

Det kan være driverproblemer med skjermkortet, hadde samma problemet jeg og helt til jeg formaterte harddisken. Etter det gikk problemet bort og pc'en fungerte normalt. :yes:

Skrevet

Jeg har spurt om dette før, men ikke helt fått svar...

...men er det problem for Epox-EP8RDA+ og TwinMos pc3200 512 MB?

Har en følelse av at det kan ligge noe i at minnet og hk kjører på ulik frekvens..?

Skrevet

Sjekk minnet ditt. Jeg hadde samme roblemet, og det viste seg å være minnefeil. Jeg kjører 2x512 Corsair Twinmx ram med livstidsgaranti. Ny ram på vei i posten nå :). For kurant minetest; www.mem86.com

Skrevet
Sjekk minnet ditt. Jeg hadde samme roblemet, og det viste seg å være minnefeil. Jeg kjører 2x512 Corsair Twinmx ram med livstidsgaranti. Ny ram på vei i posten nå :). For kurant minetest; www.mem86.com

Men hvordan skal jeg bruke programmet?

Åpne det i DOS eller Windows?

Hvor lenge bør jeg holde på? jo lengere jo bedre?

Skrevet

Asso, Det problemet du har i BF Vietnam er en bug i spillet, ikke pcen din.

Det kommer snart en 1.002 patch som fixer disse probleme, Installasjons problemene du har tror jeg ligger i at du ikke har Windows Installer 2.0.

Ta en tur innom windowsupdate og fix alt, saa ordner det seg nok.

Skrevet

Jeg har forresten nyeste patchen, men har samma problemet. Merk: Samma skjer når jeg spiller FarCry også...

Noen nevnte på memtest. Her er et screenshot: memtestsmall.JPG

Hvor står det om noe er galt/ikke galt?

Skrevet

Det stemmer at det er en bug i BFV....Det hender alle at spillet hopper ut i desktop elelr låser seg. Har opplevd det 5 ganger og spiller stort sett 2-3 timer hver dag. Vent på neste patch

Skrevet

Hvor står det om noe er galt/ikke galt?

691848 feil.

Du sliter tydligvis med en eller to rambrikker.

Du skal ikke ha noen "Errors"

Test en og en ram brikke og finn hvilken brikke som er gåen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...