Hjelmn Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Hvis jeg har en Thermaltake venus 12 cpu kjøler som veier 760 gram. Hvor farlig er det å dra på lan uten å ta ut kjøleribba? Kan cpun bli ødelagt hvis jeg ikke tar ut kjølinga ? veldig tungvint å måtte ta ut kjøleribba HVER gang man skal på LAN! Eller er det slik at kjølinga detter av når jeg drar på lan, men skal ikke festene forhindre dette da? Har liten kunnskap om dette! Endret 4. juni 2004 av Blazter Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 I mine øyne er du langt over faregrensen med en så tung kjøler. Et lite dunk i gulvet med den der på plass, så røsker det svært hardt både i fester og hovedkort! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Nei.. du trenger ikke ta den ut.... Festene skal holde den på plass.... Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 hmmm, hva anbefales å gjøre for å unngå slike problemer da? Må jo ha en skikkelig kjøling på cpun Lenke til kommentar
moray Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Hvis du allerede har en slik kjøler: Legg kabinettet hvis du drar på LAN, det letter festene på HK masse.. (og kjør pent!) En uting å fjerne vifta pga: F.eks. artic silver 5 trenger opptil ca. 200 T for å kjøle maks.. AMD anbefaler egentlig ikke vekter over 400 G på HK.. Men vifta har jo trepunktsfester, og er ganske "lav", tyngdepunkt kraft ganger arm.. Har hatt volcano 12 selv.. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Noen som har klart å ødelegge festene sine p.g.a for tung kjøling da? Lenke til kommentar
moray Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Har sett tilfeller av ødelagte fester her på forumet, skyldes kanskje uforsiktighet m.m.. Man må jo utøve en viss forsiktighet når man presser systemer/beveger seg over fabrikantens grenser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå