Gå til innhold

Beste kamera mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CX65 kamera bilder

 

Scroll ned på siden, så ser du kameraeksempler. Personlig syns jeg de er NICE!  :green:  :w00t:

Rettelse : CX/M65 siden de telefonene er identiske utenom at M65 har støtsbeskyttelse ;)

 

1 uke å vente på denne "Siemens CX65" mener du? Neida, skal vente å se hvordan den gjør det i tester tenkte jeg. Utrolig bra kamera, nice design og ellers mye av det jeg ser etter i en god ny mobil  Bra tips!

 

DU vet det sikkert, men CX65 og M65 er identiske, eneste forskjell er støsbeskyttelsen på M65, som jeg personlig synes gir et STORT +!

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Så det skulle komme en "S" versjon av denne, med større display(?)...buisnis vesrsjon. Ikke noe jeg trenger akkurat, CX65 ser kjempebra ut, greit at "M" er sterkere konstruert, men jeg er så forsiktig hehe :) Kan ikke huske sist jeg ødela noe :hmm:

 

Fins det en rimelig IR sak så jeg kan bruke den opp mot PCen min? Kan jeg bruke hva som helst av PC IR?

Endret av Launch
Lenke til kommentar

Håper CX65 er en 5-6'er på Amobil.no test terningen. Ser at det ofte er noe å trekke Siemens mobiler helt ned til 3, men ser man på det rent tekniske på CX65 så ser det ihvertfall ut som om det er lite å sette fingeren på.

 

Tror ikke de har puttet en slappere prosessor i en mobil som kan håndtere video akkurat, og minne er det masse å ta av, kameraet er bevist å ta skarpe fine bilder, rent funksjonelt så har den ihvertfall alt det jeg har lett etter.

 

Da var det bare å gå i sitback mode til de kommer i salg med abonemang :cry::laugh:

 

Edit: liiiten feil

Endret av Launch
Lenke til kommentar
Håper CX65 er en 5-6'er på Amobil.no test terningen. Ser at det ofte er noe å trekke Siemens mobiler helt ned til 3, men ser man på det rent tekniske på CX65 så ser det ihvertfall ut som om det er lite å sette fingeren på.

Skal du kjøpe mobil så er mitt første råd:

IKKE les testene til amobil. Ihvertfall ikke se på terningkastene.

 

Amobil er elendige til å gi karakter til mobiler. Beklager.

 

Du bør sjekke sider som f.eks. mobileburn.com. Den siden er desverre engelsk.

Lenke til kommentar

Alle kan jo selvfølgelig være uenig i tester, men det kommer ganske klart frem om det er dårlige testere hvis man sammenligner med andre steder som har prøvd samme produktet.

 

Ter gjerne mot mere lesestoff og test linker bare for å snuse litt rundt :)

Lenke til kommentar

Veldig bra det da :) Det er ikke vanskelig å lage den ultimate mobilen, men dekker den for mange funksjoner og blir for hightech vil ikke så mange kunder som vil ha en enkel mobil ha den, lages den for enkel vil ikke folk ha det heller, må finne en balangse å lage flere modeller som er beregnet på litt forskjellige brukere.

 

Det som henger gjenn på f.eks Sony Ericcson T630 er minnet, 2MB duger ikke til noe, dessuten er det noe dårlig kamera uten blitz (tileggsutstyr for 500,- :dontgetit: ) Hadde de ordnet det så hadde det ikke vært noen tvil hva jeg hadde kjøpt og jeg hadde ikke mast om mobiler på forumet.

 

Skal jeg finne et svakt punkt på Siemens CX65 så må det bli at den har IR overføring, hadde vært kjekkere med bluetooth. Nå er det så bra kamera med blitz og mye minne som mest sansynlig øker produksjonsprisen så mye at de har valgt IR isteden. Istedenfor bare fast minne så hadde det vært bra med memorystick og MP3 støtte, men som sagt, produksjons prisen er nok grunnen til at dette ikke er tatt med for det er ganske nytt for mobiler og nye ting koster mest. Det kommer nok på alle mobiler etterhvert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...