Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lei av reklame på hw.no eller forumet? SJEKK HER!


Anbefalte innlegg

Hvis dere ikke tåler litt reklame så får dere kutte å se på alt som har med sport å gjøre. Hvorfor kjefter dere ikke på NRK TV2 og alt som er av TV kanaler for å vise sponsorer og reklame? Tenk å hyle som noen småunger bare pga en liten ekstreinntekt for dette forumet som er Norges beste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reklamen på hw.no og generelt annen reklame har jeg ingen problemer med, men den dagen det kommer lyd på reklamene her på hw.no og/eller pop-ups, da skal jeg love dere at jeg kommer til å ta i bruk dette trikset...

 

Noen som vet om jeg kan få dette til å funke på vg.no også? (bruker de en egen .ad host?) Jeg makter ikke den "velkommen til visning" reklamen og de derre folkene som snakker om røykeloven og tivolilyder osv. blir gal

Lenke til kommentar
1) Funker ikke for Opera

2) hw.no tjener vel ikke penger på at vi SER reklamen? de som legger ut reklamen, kan da ikke se om vi har det på skjermen eller ikke. Jeg tipper poenget med bannere og reklame er at for at vi skal klikke på de, noe som aldrig skjer her... Så jeg trur ikke hw.no taper penger på at vi rett og slett ikke ser på reklamen.

Prøv og ta og tøm din Cache. Jeg måtte gjøre akkurat dette for og fjerne dem =)

De taper vell ikke penger på at vi ikke ser reklamen ,men de taper penger på at vi ikke klikker på reklamen. Det er 2 forskjellige ting det =)

 

Men sålenge banneren på forumet fjernes har ikke jeg noen problemer ,men det ble rett og slett for mye reklame.

Lenke til kommentar
reklame på hovedsida er greit, men den SVÆRE STYGGE jæveln' på forumsida tar kaka !

Helt enig, den ENORME greia skremte meg nesten når jeg kom inn på forumet i dag! Går ikke ann.. som en annen sa.. de som ikke kjører 1600*1200 så dekker den jo nesten halve skjermen. De reklamene som gir meg avsmak vil jeg heller aldri handle hos. Den må minst ned i 25% av det den er nå!!

Lenke til kommentar

Dette var litt interessant. Ikkje at vil fjerne reklamer på hardware.no. Enklare å finne gode pctilbud sidan PS Data ofte har sine ukens tilbud som reklame på denne sida.

 

Det som irriterer meg er alle reklamene på VG.no med lyd på. Er utrulig irriterande når eg sitt å hører på musikk og plutselig kjem lyden "Nå er det visning" (Notar) over skjermen.

 

Er det noen som veit om VG har en egen reklame server, og kva adressa er?

Lenke til kommentar
HW.no tjener/taper penger ved at dere SER reklamen jo, ikke klikking. De teller vel antall ganger reklamen blir lastet ned fra serveren eller noe.

akai, men da tar dere en liten resize av banneren, så "ser jeg på reklamen deres". reklamen som var på hovedsiden plaga meg aldrig. det var faktisk nyttig av og til (nice tilbud osv). Men den banneren på forumet må gjøres noe med. desverre.

Lenke til kommentar
Er dette den store banneren på forumet til anandtech?

Trodde det var plassen du klagde over jeg, se på den svære blå linja, og ja hvis du har vært innom forumet der så burde du vite at de har hatt store reklamebannere der tidligere.

hehe.. Var nok at banneren var så stor. Men jeg håper virkelig at forumet blir slik som et var før. Hovedsiden er grei nok ,men forumet er rett og slett utrolig ekkelt nå.

Lenke til kommentar

Vi er enige i at reklamen ble for ruvende og har laget en ny som passer bedre inn. Håper den faller bedre i smak og vi beklager at vi har fornærmet mange av forumets trofaste brukere. Det var på ingen måte hensikten.

 

PS. størrelsen på banneret var bestemt fra HW

Endret av Norcomp
Lenke til kommentar
Er dette den store banneren på forumet til anandtech?

Trodde det var plassen du klagde over jeg, se på den svære blå linja, og ja hvis du har vært innom forumet der så burde du vite at de har hatt store reklamebannere der tidligere.

... Der sa du det |tidligere| kansje noen har funnet ut at tjente MER på å sette inn en moderat annonse.

 

Ser ikke ut til at markedføringskonsulenten har gjort jobben sin, det vises jo i reaksjonene her.

 

En stor banner øker ikke interessen for annonsen, bare irritasjon.

 

HW.NO bør innse at de er store nok til å kunne sette krav til annonsematterialet. Det er en av "godene" man har når man har en enormt populær side....

 

Skjønner ikke hvorfor vi egentlig gidder å bry oss... er en stund siden vi ble hørt..

 

Husk; no geeks = no hw.no ! Hw.no er faktisk avhenging av brukere for å leve.

(ok, ikke ALLE her er geeks da, men dere tar sikkert poenget :) )

 

ED: Jøss, vi ble hørt :)

Endret av PIIIpower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...