Gå til innhold

Voodoo5 5500 og directx 8.1


Thlom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at en driver til et gfx kort har støtte for DX8.1 betyr at det kan kjøre spill som er kodet for DX8.1, det betyr ikke nødvendigvis at kortet har støtte for diverse nye features som er i DX8.1

 

GeForce4Ti har støtte for pixel shader 1.2 og 1.3 som er DX8.1 pixel shader extensions.

 

[ Denne Melding var redigert av: MistaPi på 2002-04-13 10:58 ]

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Jeg vil bare si at 3dfx Underground er snart ferdig med en ny serie 3dfx drivere (1.09.00 og 1.10.00). 1.09.00 vil ha DX 8.0 støtte, og det skulle ikke undre meg om 1.10.00 vil ha DX 8.1 støtte.

 

Til slutt vil jeg si at de som jobber med driverne har så stor greie på dette at driverne trolig vil ha samme kvalitet som om det var 3dfx, Inc. som hadde øaget dem selv.

 

Besøk http://www.3dfxunderground.cjb.net for mer informasjon.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-13 10:55, MistaPi skrev:

Det at en driver til et gfx kort har støtte for DX8.1 betyr at det kan kjøre spill som er kodet for DX8.1, det betyr ikke nødvendigvis at kortet har støtte for diverse nye features som er i DX8.1


GeForce4Ti har støtte for pixel shader 1.2 og 1.3 som er DX8.1 pixel shader extensions.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: MistaPi på 2002-04-13 10:58 ]</font>


 

gf4 har full støtte for dx8.0 ikkje 8.1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...