Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var medlem før.. får se om profilen min fortsatt ligger der.. får joine for hw.no sin skyld og ÆRE :D hihi

edit: Dr3as 3,660,215 2003-07-27

var en del aktiv før ja

Endret av Dr3as
Skrevet
hva er contribution???

bidrag, tilskudd

innskudd

innsats, arbeid

stoff, bidrag til aviser etc

innlegg i diskusjon

krigsskatt, kontribusjon til okkupasjonshær

Skrevet

Dette blir bra ;) lurer på hvor mye jeg får på min første hele dag igjen.. må få lagt det inn på maskina mi hjemme også.. ikke bare på laptop.. for sitter jo litt der også.

come on gutta :D støtt hw :p

Skrevet

Jeg la til en til jeg!!

camarat@work

Skriver en del på jobb, så da er det nok ikke dumt å ha med en her også. Så får jeg prøve å være ekstra flink på jobben!! :D

Skrevet

hehe anders :)

Oppdaterer forsiden nå - og velkommen til de nye

Uff eksamen i morgen ! *BLÆ* Tverfaglig. Skrive forberedlese som en helt, blir sikker noen trykk at det å :p

Skrevet

Jeg avinstallerte programmet, men mulig jeg skal installere det igjen. Jeg synes dette er litt "muffens". Siden programmet registrerer tastetrykkene du gjør, hva står da i veien for å "sniffe" opp passord og liknende? :huh:

Skrevet

Ble med jeg. :green:

Tviler på at noen snapper opp passordene dine og bruker dem opp. Hvordan skal det skille passord fra alt annet? Har du tenkt på at andre programmer kan gjøre det samme, når du er så mistenksom til dette?

Skrevet (endret)
Har ikke tengt på det. Men de har over 35000 brukere så tror det ikke er noe svindel ute å går. Tror det er et ganske seriøst.

noen har spørt om dette før i tråden (1 side)

quoter meg selv så du får svar.

Programmet er også veldig lite 125 kb eller noe. Sett igjennom filene det legger inn og fnner ikke noe mistengtsomt.

Endret av insider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...