Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
skal si det er vanskelig å stige i rekkene assa, selv om jeg jobber på en IT-avdelig så øker antall tastetrykk alt for sakte, kansje jeg skal legge inn pulse på alle maskinene her på huset, det er ca. 500 brukere, da tror jeg at jeg ville fått en del flere trykk. men da hadde jeg vell blitt Bannet fra hele Pulse opplegget.

Epz.

kan lage en account på hver marskin da. litt mye jobb men.

Skrevet (endret)

dA HAR JeG JoINET :p

TEiTE WINAMp ScRiPT SOM JEG FANT I Et ANNET EmNE SOM HAR SKYLDEN FOR STORE bOKStAVER :p

Her

eDit: hadde vIst væRt med før JEG :D

Endret av magio
Skrevet

Ble med jeg også :) Hadde konto der for leeenge siden, men jeg kommer ikke på hva brukernavnet var... Signet iallfall opp en ny konto. Litt morsomt å se hvor mye man egentlig trykker på en vanlig dag :)

Skrevet

Hadde vært artig hvis det var lov å flytte over sine tastetrykk fra andre keycounter-prosjekter. Da vil jeg gjerne flytte over 3.8 mill fra TKC, 1 mill fra Dolphin Project og 600 000 fra Project Orca.... :green:

Skrevet

Æsj.. jeg formaterte nylig, og glemte av å installere Pulse. Litt synd, var på LAN i helga. Kunne ha vært greit å vite hvor mange tastetrykk man får til når man virkelig spiller mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...