Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om ikke alle får det til, så skal jeg sjekke om det funker ihvertfall. Funker det ikke, så skal jeg nok klare å OC hver eneste lille mhz ut av det før jeg sier meg fornøyd :) Høyeste på dette forumet jeg har sett er rett under 12 000 i 3DMark2003 mener jeg på. Da får målet være å klare over 12 000 :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det jeg som beveger meg offtopic her

Det er en ting min hjerne ikke forstår med flight 2004

Installasjon:

lag mappen C:\KongsbergFoto

unzip denne zipfilen til C:\KongsbergFoto

med avkryssing i WinZip for "use folder names" på.

legg til følgende sist i din Scenery.cfg fil :

[Area.141]

Title=KongsbergFoto

Active=TRUE

Layer=141

Local=C:\KongsbergFoto\Scenery

Remote=

Required=FALSE

istedet for tallet 141 som jeg har brukt her i Area og i Layer må du bruke

det neste ledige tallet i din egen tallrekke i Scenery.cfg.

Lag følgendet sist i din scenery fil?

Skrevet

Jeg bruker heller å gå inn i "settings" Scenery library" og legge inn sceneryet.. Da trenger ikke du å editere scenery.cfg, og risikoen for å lage krøll i scenery.cfg filen minker drastisk.. Føkker du den filen, så må du finne frem igjen FS CD'ene skjønner du, dersom du ikke var smart nok til å ta backup først da.. ;)

Lars

Skrevet

Har fått lagt ned masse filer (lastet ned 400mb ca) men det blir helt platt å kjedelig, mangler nokk støtte for det nye. Tror det har noe med autogen, prøver å finne det ut

Skrevet
Jeg bruker heller å gå inn i "settings" Scenery library" og legge inn sceneryet.. Da trenger ikke du å editere scenery.cfg, og risikoen for å lage krøll i scenery.cfg filen minker drastisk.. Føkker du den filen, så må du finne frem igjen FS CD'ene skjønner du, dersom du ikke var smart nok til å ta backup først da.. ;)

Lars

mener du legge filene i "addon scenery"(scenery,texture)?

eller er det slik at man kan adde scenery fra fs 2002 eller 2000 ?

synes også dette var vanskelig,har kun prøvd og legge in

ekstra fly..

du skriver :Scenery library,finner ikke den mappen !

Skrevet

Selve fly mappen copieres bare over i flightsimulator2004 - aircraft mappen.

Jeg knoter med å få til et bra scenery, er fornøyd med de nye sky efektene, natt lysene osv men jeg mangler noe for å få fremm kvalitet på "bildene" av bakken.

Jeg får prøve videre i morgen.

Kjøpte foresten far cry i dag, for å få spillet med den nye patchen, først når jeg kom hjem så jeg at jeg haddet fått dvd versjonen, jeg har ikke dvd spiller, jippi!

Skrevet (endret)

Fornøyd med x800pro-kortet ditt simalarion? Har bestilt meg Sapphire-kortet selv! :p

Må ut med 3395, får jeg det jeg betaler for?

Hoff.. jeg gleder meg sånn :D

Endret av Dr3ad
Skrevet
Fornøyd med x800pro-kortet ditt simalarion? Har bestilt meg Sapphire-kortet selv! :p

Må ut med 3395, får jeg det jeg betaler for?

Hoff.. jeg gleder meg sånn :D

Jeg vurderer sterkt å kjøpe et Sapphire X800PRO kort nå som XT kanskje ikke kommer før en måned :scared:

Skrevet

Jeg har en følelse av at det er verdt å vente på de skikkelige godsakene! Kanskje høyere kjernefrekvens på både ATI og nVidia sine toppmodeller og mer modne drivere! ;)

Skrevet

Har sjekket, min powercolor versjon fra den første sendingen kan moddes opp til xt kort med 16 pipelines :w00t: , gjør dette kunn om den sliter i noen spill noe jeg tviler på, etter min erfaring har bestanding pro modellene holdt til å kjøre alle spill på fult til den nye serien kommer.

Skrevet

X800pro VIVO fra Sapphire er på lager hos komplett.

50-99 stykker.

3995.-

Sikkert noen som ventet på X800pro kommer på lager.

Skrevet
Har sjekket, min powercolor versjon fra den første sendingen kan moddes opp til xt kort med 16 pipelines :w00t: , gjør dette kunn om den sliter i noen spill noe jeg tviler på, etter min erfaring har bestanding pro modellene holdt til å kjøre alle spill på fult til den nye serien kommer.

Ohhh, bra d kan moddes da :)

Håper mitt også kan det, men vet ikke om jeg tørr å gjøre det før jeg skal få eg nytt kort igjen om leenge da. Gidder ikke leke med et helt nytt kort til en så god slump med penger... :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...