Gå til innhold

Klage på moderatorer


Anbefalte innlegg

QUOTE (knappy tha muthafuckin' slap @ 05/06/2004 : 15:31)
det var litt mye klaging, skal ikkje være den som seier at de er teite, hater når folk gjør det. men eg er ganske sikker på at moderatorene er _litt_ lei av å flytte på tråder og sånt når det står akkurat det samme. sjølv har eg blitt lei av å lese det samme heile tida.

Vel, de fleste moderatorene er ikke så veldig aktive når det gjelder generell posting - så fremt man ser bort fra brukermoderatorne.

 

QUOTE
utenom det synst eg at advarselopplegget er rimelig dust, ka er det eg må gjøre for å få advarsel? enten burde folk bli utestengt i feks ei veke, eller ingenting!

Advarselsystemet er jo et grunnlag for utestenging. Om en bruker hele tiden gjør små brudd på reglementet, vil man til slutt vurdere en utestenging. Men dersom man gjør grove brudd, blir det som regel utestenging med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (ikkeno @ 01/06/2004 : 10:48)
QUOTE
(info: Å stenge poster er langt bedre enn å flytte. Veldig mange poster feil uten å bry seg, fordi postene uansett ble flyttet til riktig sted. Derfor pleier vi ofte å stenge poster, noe vi ikke alltid gjorde før. De fleste poster faktisk feil med vilje, fordi enkelte kategorier har langt flere aktive brukere enn andre kategorier. At de mindre aktive forumene ikke brukes er ikke rart da mange ikke gidder å poste der. Dessuten tar det oss lang tid å flytte poster.
Post riktig! Er du usikker hvor du skal poste spør.
Les RETTNINGSLINJENE
Tenk alltid to ganger før du poster.)

 

Dette skrev It's me, på denne tråden etter at den ble stengt. :)

 

EDIT: Leif

Unnskyld, men det heter faktisk retningslinjene. Dette bør en moderator vite, og det var meget useriøst skrevet. Takk. Ok. Hade.

Lenke til kommentar

QUOTE (Blackslash @ 05/06/2004 : 19:24)
Jeg fikk 10% + 7 dagers ban (slapp unna den! takk!). Synes egentlig ikke at jeg fortjente det. Jeg tøysa med hva rekorden var med quoting, og noen tok det seriøst...

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=250257

Du tøysa? Du spammet forumet jo!

 

Det er forresten noen som passer over moderatorene og vi kan miste statusen vår. Det er forumstyret som tar slike avslutninger.

Lenke til kommentar

QUOTE (Blackslash @ 05/06/2004 : 20:24)
Jeg fikk 10% + 7 dagers ban (slapp unna den! takk!). Synes egentlig ikke at jeg fortjente det. Jeg tøysa med hva rekorden var med quoting, og noen tok det seriøst...

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=250257

Hvis du ikke er fornøyd med avgjøreslsen jeg gjorde 'Blackslash' så sender du en mail til forumstyret[/url] og klager der.

Og som Blib sier så kan vi også miste vår moderatorstillng...

Lenke til kommentar

QUOTE (jallakim @ 05/06/2004 : 16:49)
QUOTE (knappy tha muthafuckin' slap @ 05/06/2004 : 15:31)
det var litt mye klaging, skal ikkje være den som seier at de er teite, hater når folk gjør det. men eg er ganske sikker på at moderatorene er _litt_ lei av å flytte på tråder og sånt når det står akkurat det samme. sjølv har eg blitt lei av å lese det samme heile tida.

Vel, de fleste moderatorene er ikke så veldig aktive når det gjelder generell posting - så fremt man ser bort fra brukermoderatorne.

 

QUOTE
utenom det synst eg at advarselopplegget er rimelig dust, ka er det eg må gjøre for å få advarsel? enten burde folk bli utestengt i feks ei veke, eller ingenting!

Advarselsystemet er jo et grunnlag for utestenging. Om en bruker hele tiden gjør små brudd på reglementet, vil man til slutt vurdere en utestenging. Men dersom man gjør grove brudd, blir det som regel utestenging med en gang.

eg veit poenget med advarslene, bare synst det er teit å bli stengt ute for å skrive mange utropstegn eller spørretegn, sjølv om det er idiotisk å gjøre. har aldri vært uklart hvordan det funker

 

synst det er ei svart/kvitt grense når det gjelder utestenging

Lenke til kommentar

knappy tha muthafuckin' slappy: For å få en advarsel for overdreven tegnbruk skal du ha veldig mange tegn. Og så må du i tillegg ha 90% warn fra før av. Og har du 90% warn så er sjangsen der for at du burde ha hatt deg et par ferier for lengst ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...