Gå til innhold

hvilket TV-kort skal jeg velge?


capy

Anbefalte innlegg

begynte på en HTPC for en stund siden. det eneste jeg mangler nå, er en bitte liten viktig del.. tv-kortet! TerraTec Cinergy 600 TV EuroCup Bundle PCI ser ut som å være en grei pakke. jeg har kabeltv, så jeg skal ikke ha noen satelitt kort. men har også hørt mye varmt om Hauppauge!, så jeg er litt usikker.

 

 

det jeg skal bruke tvkortet til er:

 

 

timeshifting

recording/playback

radio

 

 

noen som har noe å anbefale? vil ha så bra billedkvalitet og lydkvalitet som mulig uten å skifte til digital kabeltv.

 

edit: hva er egentlig forskjellen på tvkortet på ukens tilbud på komplett og tvkortet jeg har linket til lenger oppe?

Endret av capy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871293487

Det bästa är ett Hauppage WinTV PVR350, belastar nästan inte processorn alls. Fantastisk kvalitet på TVutgången, och du kan se på en DVD samtidigt som den schemalagda TVinspelningen körs i bakgrunden. WinTV PVR250 duger också fint, och jag tror att du kommer tycka det är värt de extra pengarna.

 

AM

Lenke til kommentar

Jeg har et MSI TV@nywhere, som er greit nok... Det ser ut til å være bra til det meste bortsett fra fotball-kamper. Er det noen som har prøvd å se fotball-kamp med tv-kort? Og har noen en kort-anbefaling de er fornøyd med?

 

Jeg skal forøvrig også kjøpe et nytt kort snart, men mitt skal kjøre i Linux. Noen gode tips? Har også hørt en del skryt av Hauppauge PVR250, men håper at noen skal tipse om et rimeligere kort ... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...