Gå til innhold

No one lives forever 2 til 120kr!!!!


Anbefalte innlegg

Det helt korrekte er at "Contract Jack" er den "offisielle prequel" til NOLF2. Altså en oppfølger til NOLF2 med en handling lagt før NOLF2.

Uansett, den er som sagt svært dårlig sammenlignet med NOLF2 og er bare en ren "shoot'em up". Skuff skuff skuff... :(

Anbefales kun som en kuriositet til hardbarka NOLF fans.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
> @ 04/06/2004 : 22:56]

øhh.....Ville ikke had det spillet om noen hev det etter meg!

 

Se tidligere post:

 

Dere kan ikke vente at alle cs gutta tar humoren i en såpass gjennomtenkt og satirisk spillserie som nolf 1 og 2 ;) Syntes forøvrig 2`ern er verdt 400 spenn enda jeg. 120 er jo nermest gi-bort-pris!
Endret av Vice
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
No one lives forever2 sug :D

Dårligste spille jeg noen gang har prøvd -- så abselutt ikke vært 120kr .. mener jeg da :p

Gammel tråd, men jeg måtte bare svare siden jeg akkurat ble ferdig med NOLF2. Helt greit at det er din mening, men det kan hende den er misforstått. Jeg syntes ikke starten var noe kul. Den var faktisk kjedelig og ikke imponerende, men straks man kom seg vekk fra Japan, da ble det andre boller! Ja, da starter faktisk spillet ordentlig også (credits'ene kommer). Japan kan man vel se på som treningsoppdrag.

 

Med bøker og filmer, så tar det en stund før man kommer ordentlig inn i handlingen. Sånn er det vel med alt i livet faktisk, og ergo er det sånn med spill også. I tillegg har jeg erfart at mange spill bare blir bedre og bedre dess lengre uti man kommer. Det kan ha noe å gjøre med at utviklerne og leveldesignerne etterhvert blir flinkere til å utnytte grafikkmotoren og verktøyene de bruker.

 

NOLF2 er et virkelig gjennomført spill! Jeg mener, jeg spilte det *nå*, og det er over to år gammelt! Likevel imponerte det veldig. Den for eksempel hittil enestående ansiktsmimikken i Half-Life 2 ble ikke fullt så imponerende lengre.

 

Selv i konkurranse med dagens toppspill, så kommer NOLF2 sammen med noen andre helt øverst på listen min. Dette sier jeg etter å ha spilt gjennom nå åtte spill på rappen (Doom 3, Half-Life 2, Max Payne 2, Far Cry, The Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay...).

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Husker godt første gangen jeg spilte NOLF på demo. Jeg ble trollbundet og det tok ikke mange dagene før jeg kjøpte spillet i butikken. Det er faktisk (tro det eller ei) et av de beste spillene jeg har spilt. Likte stilen, grafikken, historien, hovedpersonen og musikken i spillet. NOLF II er så langt i fra et drittspill som man kan komme. En god oppfølger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...