Gå til innhold

Hva er forsjellen på E700 og E710?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den "nye" E710 har verken mp3, radio eller bluetooth.

 

Forskjellen mellom E700 og E710 er at E710 har mulighet for å ta opp videoklipp, den har såkallet blitz, og ikke minst annet design. Det er vel i grove trekk forskjellen.

 

E710 er også en såkallet jubileumsverson for sommer-OL i Athen, så om du kjøper den når den kommer, så får du med e mange OL-effekter i tillegg til telefonen. :thumbup:

 

Om bildekvaliteten på E710 sitt kamera er bedre enn E700 sitt skal jeg ikke uttale meg om, men jeg vil tro at det er ihvertfall ikke dårligere, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

E710(e715) har også en mindre utvendig OLED skjerm enn e700.

E710 har:64 x 80 pixels

E700 har:64 x 96 pixels

 

Det er ikke minnebrikke på e700 eller på e710, men de har begge rundt 9 mb. minne som holder til noen bilder.

 

Forskjeller imellom e700 og e710:

-Utvendig OLED skjerm (mindre på e710 og kun i gråtoner)

-Fotolys.

-Video med lyd. (Motion JPEG).

-Nattfunksjon til kameraet.(Jeg er ikke sikker om e700 har det.)

-Bedre taletid. (5 timer, og 180 timer standby på e710).

-Ol-versjonen har itillegg:

Egen OL-pakke med ryggsekk, solbriller og vannflaske til Javaspill med OL-tema som brukeren kan laste ned. Itillegg er selve oppstartsanimasjonen er forandret.

-Itillegg skal e710 vistnok de nordiske nasjonalsangene som ringetoner og de nordiske flaggene som bakgrunnsbilder.

Lenke til kommentar
GMS 900 funker i hele verden...

Viss ein ser ikkje rekner det amerikanske kontinetet med i verden og i tillegg tar vekk Japan så har du rett.

 

900/1800 er den vanlige for Europa, Asia, Afrika og Australia.

 

1900 er vanlig for USA, Canada, Brasil o.s.v

 

Men ein del telefoner kan vere dual/trippel band

med kombinasjoner av frekvensene.

Nokia 8890 hadde 900/1900 som frekvens tilgang (derfor den utrekkbare antenna)

 

EDIT:

E715 har 900/1900 som dual oppsett. Noko som tilseier at E715 er mogeleg å bruke i heile verden mens den europeiske vesjonen jar 900/1800 og ikkje fungerer i usa.

 

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Men er det mulig å skru av OL effektene på e710? Sånn oppstartsbilde osv...

Blir litt kjedelig å bruke den mobilen om et par år hvis det ikke går an å endre, reklamere for OL som var for et par år siden!

men hvem er det som har mobilen i flere år?? de fleste skifter jo ofte.. i nye modeller.. er vel ikke så viktig at de ol funkjsonene er der da?

Lenke til kommentar
Men er det mulig å skru av OL effektene på e710? Sånn oppstartsbilde osv...

Blir litt kjedelig å bruke den mobilen om et par år hvis det ikke går an å endre, reklamere for OL som var for et par år siden!

men hvem er det som har mobilen i flere år?? de fleste skifter jo ofte.. i nye modeller.. er vel ikke så viktig at de ol funkjsonene er der da?

Og det kan vel umulig være så utroli irriterende at det er et OL bilde når du starter mobilen din? Tror du blir mer irritert over oppstartslyden og bekreftelseslydene..

Lenke til kommentar
Og det kan vel umulig være så utroli irriterende at det er et OL bilde når du starter mobilen din? Tror du blir mer irritert over oppstartslyden og bekreftelseslydene..

Litt kjedelig med nasjonalsangen til Brunei hver gang jeg starter opp!

 

Edit: Brunei er vel ikke med i OL... Men du skjønner poenget.

Endret av Alderon
Lenke til kommentar
Og det kan vel umulig være så utroli irriterende at det er et OL bilde når du starter mobilen din? Tror du blir mer irritert over oppstartslyden og bekreftelseslydene..

Litt kjedelig med nasjonalsangen til Brunei hver gang jeg starter opp!

 

Edit: Brunei er vel ikke med i OL... Men du skjønner poenget.

Nasjonalsangen kan vel være like irriterende som den samsung har laget :p

 

Men alle lydene på E700 er irriterendes samme om det er OL lyder eller de som er til vanlig, mulig at OL lydene er enda mer irriterendes da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...