Gå til innhold

DVD til DivX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anyone?

Har prøvd dvdshrink, men her ble filene så store...noen som har noen tips til hvordan jeg kan få de mindre? Gikk inn på preferences og satte størrelsen til 700MB, men det ble allikevel 2,5GB. Ble jo veldig bra kvalitet med dette, men jeg har ikke så grusomt stot plass på harddisken....noen tips til hvordan jeg kan få det til ca. 700MB?

Lenke til kommentar

Eller "den skikkelige måten": GordianKnot, gjerne med Robot4Rip som følger med for å gjøre det mer automatisk! Full kontroll hele veien...litt å sette seg inn i om du er helt blank, men det er verdt det...og btw... XviD 1.0.0 er nok codec'en du leter etter...

Lenke til kommentar

Har prøvd AutoGK to ganger nå, men det blir alltid proplemer med lyden...er det fordi jeg først har lagt inn filmen gjennom dvd-shrink at jeg ikke får med lyden?? Hmmm...kanskje ikke den beste tiden å prøve på dette...midt i eksamen :hmm:

Lenke til kommentar
Nei, den andre er AutoGK, en forenklet versjon med mindre muligheter (men lettere for nybegynnere)

mindre muligheter? den finner jo best innstillinger for deg. jeg bruker den til å lage xvid filmer, 75% kvalitet AC-3 5.1 lyd og skal starte min samling nå (som jeg planlegger å legge ganske mye prestisje i). så om det er bedre måter å gjøre det på vennligst si ifra med en gang så jeg ikke kaster bort tid, ergrer meg i ettertid osv :scared:

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...