Gå til innhold

Drømmegitarer!?

runela

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hepp gitarister

Er det bare rockere/el-gitar spilloere hær da. For min egen del så liker jeg gammel akustisk blues, og da serlig slaid gitar

Så derfor er dobro gitarer min favoritt.

http://www.gibson.com/products/oai/dobro/

Har en dobro kopi selv da, men en orginal hadde ikke vert å forakte, og da metalbody versonen

Skrevet

Har spelt på original dobro. Veldig artig lyd i dei gitarane. Ikkje mi greie, dog blues og bottleneck kan vere kult å høyre på.

Sjøl om det ikkje er likt er Bjørn Berge en habil livemusiker som bør opplevast. Skivene syns eg blir nedtur i forhold.. :)

Skrevet (endret)
Det styggeste hodet jeg noensinne har sett på en gitar. Definitivt.

Nei, det der er noko av det penaste som nokon gang har blitt laga. :) Sådetså. :p

Men denne er penare:

petrucci6.gif

Edit: Stygt hode? *host*

Endret av Satrucci_
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå er det faktisk slik at Music Man headstocken er kanskje en av de mest kritikerroste designet på en headstock...ikke bare pga. utseendet, mens også det tekniske aspektet..

jaja

Skrevet
Nå er det faktisk slik at Music Man headstocken er kanskje en av de mest kritikerroste designet på en headstock...ikke bare pga. utseendet, mens også det tekniske aspektet..

jaja

Hvis du faktisk tror at jeg bryr meg filla om hva kritikerne sier, og tilpasser meningene mine etter deres, så tar du feil.

Men la oss ikke gjøre dette til en krangletråd, da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...