Woodoo Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Jeg har tenkt å sikkerhetskopiere DVD filmene mine. Men det er en ting jeg lurer på; blir det noe kvalitetstap på kopiene, blir de like gode som orginalene når det gjelder lyd og bilde?
slemslem Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Dvd-brennerne (og platene) på markedet nå støtter ikke dette, hvis ikke filmene dine er av DVD-5 formatet (4.7GB/plate). De vanligste er DVD-9 (8.5 GB/plate) og tar derfor for stor plass. Dette kan ordnes ved å komprimere (dårligere bildekvalitet) evt fjerne 'søppel' som ekstra lydspor, bonusgreier og slikt. Mye god info om dette på www.doom9.org
D-Fender Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Kommer an på hva du skal kopiere de til. DIVX eller brennbare dvd-plater?
Woodoo Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Skrevet 28. mai 2004 Kommer an på hva du skal kopiere de til. DIVX eller brennbare dvd-plater? Det er brennbare DVD-plater jeg skal kopiere filmene til. Blir det mulig å brenne DVD-9 filmer med full kvalitet når dual layer brennerne kommer?
Bro2 Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Blir det mulig å brenne DVD-9 filmer med full kvalitet når dual layer brennerne kommer? kan ikke skjønne noe annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå