Gå til innhold

DVD-R funker ikke på brenner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert billigere å kjøpe ny brenner enn nye plater :) Får vel nec 2500 til rundt 700.-, så... Og det er vel kanskje mulig å flashe nyere slike til DL, uten at det er noen garanti.. noen får det til andre ikke.

 

Utover dette så er det ganske store forskjeller på +/- mht til bølgelengde brukt av laser ved brenning, så dette ligger ikke kun i softwaren/firmwaren til brenneren.

Endret av kindings
Lenke til kommentar
har en "LITE-ON dvd+rw LDV - 401S" brenner!

støtter ikke denne dvd-R plater?  :roll: 

 

har 125 stk :cry:

 

er det muli å flashe den  :devil:  :hmm:

Denne brenneren kan modifiseres til 811s (8x dvd+r, 4x dvd-r) (brenneren jeg har). Det er litt jobb, men du finner fremgangsmåte på nettet.

 

BTW:

 

Brenneren din støtter ikke -r format, det er en rein +r brenner:

 

LDW - 401S: 4x 4x 12x + 40x 24x 40x E-IDE DVD+RW, SMART-BURN, SMART-X, VAS® mechanism

Endret av torkelma
Lenke til kommentar

dere som sier at denne brenneren ikke kan flashes eller noe, vel..min er flasha å den skriver opptil 8x DVD -/+ R uten problemer.jeg kjøpte denne brenneren i fjor akkurat pga at den kan flashes til nyere brenne firmwares.dette er da ikke noe lurt å drive med om du ikke veit hva du skal gjøre da dette kan ødelegge brenneren og garantien faller bort. men bare ta en kjapp søk på google.com så finner du nok ut hvordan det gjøres;)

 

b0rre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...