Gå til innhold

fancy desktop


Anbefalte innlegg

Jeg er en gentoo bruker og bruker gnome som gui. Har sett noen desktops til andre, og de har slike fancy desktops, som gjennomsiktig terminal (vet jeg kan bruke aterm, men den er ikke så bra) ++++, noen som kan vise meg? jeg programmerer en del, og ønsker et bra miljø, hva bruker dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betroz: Linux er ikke en religion. det er noe som folk holder på med fordi at de har interesse for det. bare sånn at det er sagt så er ikke XP så veldig pent at det gjør noe. (sikkert mange som er uenig) men jeg synes ikke at XP er pent i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Jeg klarte tydeligvis å provosere dere. Linux er tross alt religionen deres :p

Religion? Neppe. Skjønt, GPL og slikt blir gjerne en religion for noen, men dem om det. Du er klar over at innlegg som kun er laget for provokasjon kan suspendere deg fra forumet? Prøver du virkelig å bryte reglene? Eller ville du bare demonstrere ignoransen din? ;)

Lenke til kommentar

OK jeg kryper til korset og unnskylder meg. Jeg er vel egentlig bare missunnelig på dere som har orket å sette dere inn i Linux, har tenkt å gjøre det selv engang. Men siden XP funker stabilt nok for meg så har jeg ikke lært meg Linux enda. Bare gammel og utbrukt humor fra meg. Sorry :blush:

(jeg er ikke så noob, men lat ;) )

Lenke til kommentar
er det mulighet for og få meny linjen gjennomsiktig i kde?

Vet ikke helt om du tenker på meny-popups (kcontrol -> Appearrance & themes -> Style -> Effects) eller selve kicker (baren nederst: høyreklikk, configure panel -> Layout -> Appearance -> Panel Background -> Enable Transparency.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...