Gå til innhold

Er 3100 forsatt et bra valg?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg skal kjøpe ny mobil snart, er 12 år.

Jeg skal ikke bruke så mye penger på ny mobil, siden jeg ikke trenger mobil som "underholdnings-maskin", siden jeg har PC... har og digitalkamera (4mp) fra før.

Så jeg har sett litt på Nokia 3100, som koster ca. 1250kr.

Har tenkt på Tele2 Scratch mobilabonnement.

Så jeg lurer, bør jeg kjøpe dette, eller?

 

Link til Nokia 3100: https://prisguiden.no/produkt/8701

Link til Tele2 Scratch: http://www.tele2.no/go.cfm?id=3473&type=se...7i213i3079i3473

Endret av Lars Anders
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er en veldig god mobil som har det meste (ikke misforstå) en 12-åring trenger. Men hva med å lese dette?

Trenger du ikke ting som Ir og bt vil jeg si at dette er en av de beste mobilene i sin klasse.

Er det ingen andre mobiler du har sett på?

Ja, jeg har lest det der, men for en som her "liten" ting orket jeg ikke å følge den.

Jeg har sett på forskjellige mobiler i mange månder nå.

Jeg trenger ikke Blåtann og Infrarød så lenge jeg har datakabel.

 

Linker:

Datakabel: http://www.mobilnet.dk/default.asp?place=V...62338&valuta=no

 

 

EDIT: fikset på en skriveleif

Endret av Lars Anders
Lenke til kommentar
men nå har 6610i kommet, som har radio og kamera.. tror ikke den koster noe særlig mer enn 3100 med abb..

Lars Anders trengte ikke mobil som "underholdnings-maskin".

Jeg skal ikke bruke så mye penger på ny mobil, siden jeg ikke trenger mobil som "underholdnings-maskin", siden jeg har PC... har og digitalkamera (4mp) fra før.

3100 er bra og har underholding til tross

Lenke til kommentar
men nå har 6610i kommet, som har radio og kamera.. tror ikke den koster noe særlig mer enn 3100 med abb..

Lars Anders trengte ikke mobil som "underholdnings-maskin".

Jeg skal ikke bruke så mye penger på ny mobil, siden jeg ikke trenger mobil som "underholdnings-maskin", siden jeg har PC... har og digitalkamera (4mp) fra før.

3100 er bra og har underholding til tross

nei det kan godt være, men den har 4MB minne, radio og kamera og hvis vi snakker om minimal prisøkning ville hvertfall jeg vurdert det fordet.. tenkte at siden den bare koster rundt 500kr mer uten abb er det kanskje veldig liten forskjell på med abb prisen..

Lenke til kommentar
Hei,

 

jeg skal kjøpe ny mobil snart, er 12 år.

Jeg skal ikke bruke så mye penger på ny mobil, siden jeg ikke trenger mobil som "underholdnings-maskin", siden jeg har PC... har og digitalkamera (4mp) fra før.

Så jeg har sett litt på Nokia 3100, som koster ca. 1250kr.

Har tenkt på Tele2 Scratch mobilabonnement.

Så jeg lurer, bør jeg kjøpe dette, eller?

 

Link til Nokia 3100: https://prisguiden.no/produkt/8701

Link til Tele2 Scratch: http://www.tele2.no/go.cfm?id=3473&type=se...7i213i3079i3473

Jeg er over 30, og liker denne telefonen! Ingenting galt med den i det hele tatt - godt kjøp!

Lenke til kommentar

Jeg personlig ville gått for en Nokia 3200 hvis du orker de rare tastene.

 

Spaceworld kommer med en kampanje på denne telefonen til litt over 1000-lappen med Telenor Ringkontant. Den er selvfølgelig låst til Telenor, men det fikser du lett på www.unlock.no.

 

Johannes

Lenke til kommentar

Kan jo nevne at det har vært mye mere feil på Nokia 3200 enn Nokia 3100, og så kommer det jo an på hva du trenger av funksjoner. Jeg vil anbefale 3100 da den har vært veldig stabil og minimalt med feil på den kontra 3200 (jobber i butikk og ser hvilke telefoner hos oss som blir sendt på service). Siden september har jeg sendt 2st 3100 på service mens det har gått over 40st av 3200. Minst.

 

Men må en ikke være 18 år for å kunne få mobilabb?

Lenke til kommentar

3100 er en av de beste telefonene i sitt segment, ja den mangler en god del "utstyr" opp imot dyrere modeller (bla. kamera) og en del mere avanserte funksjoner, men de den har er godt gjennomført.Gode taster med god responstid, helt grei skjerm, god batteritid osv.

Som andre nokia'er har 3100 masse muligheter når man tenker på java (som virker fint fint.)

Utfyller "basisbehovene" for en tlf. meget godt, og har du ikke noen andre krav så vil jeg bare konkludere med; løp og kjøp ;)

Lenke til kommentar
3100 er en av de beste telefonene i sitt segment, ja den mangler en god del "utstyr" opp imot dyrere modeller (bla. kamera) og en del mere avanserte funksjoner, men de den har er godt gjennomført.Gode taster med god responstid, helt grei skjerm, god batteritid osv.

Som andre nokia'er har 3100 masse muligheter når man tenker på java (som virker fint fint.)

Utfyller "basisbehovene" for en tlf. meget godt, og har du ikke noen andre krav så vil jeg bare konkludere med; løp og kjøp ;)

:thumbup::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...