tness Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Topic ble vel ikke presist nok, men visste ikke hva jeg skulle "spørre" om Har en trådløs router fra 3com, tenkte og legge en TP kabel fra routeren og ned til kjelleren. Orker ikke og kjøpe en lang kabel, så det jeg tenkte var og kobble en TP kabel fra Routeren og inn på HUB'en og så vidre til maskina. Routeren er kobblet på nett. Vil dette funke? Så egentlig vil HUB'en fungere som et kobblingspunkt mellom 2 TP kabler. Slik at jeg får tilstrekkelig lengde på kabelen. 5 porters HUB med en Uplink.Kabelen skal da inn på?
xoop Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Ja det vil fungere fint, siden en HUB er det samme som en multiport repeater.
Darth Kjell Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 ikke for å prike, men hub er ikke er forkortelse. Hub=nav
D-Fender Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Vist du bruker en vanlig TP kabel fra router så må du nok sette denne inn i uplink porten på huben. Dersom du har en krysset kable så må du sette den i en av de vanlige portene. På hubber og switcher av nyere dato ordner de det med krysset ukrysset kabel selv...
JenkaRiPS Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 ikke for å prike, men hub er ikke er forkortelse. Hub=nav Var det noen som sa at HUB var en forkortelse? Hvis du sikter til topic'en, så er den vel å tolke som 'bruke HUB som forsterker?"
Darth Kjell Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Hva pirker du på? Det skjønte ikke jeg. Det skrives hub, ikke HUB
ozone Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 ikke for å prike, men hub er ikke er forkortelse. Hub=nav Det skrives "preke" ikke "prike" Det skrives "en" ikke "er" Der fikk DU en også... :-)
tness Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 (endret) Darth Kjell: Kan du forklarer meg hvorfor HUB skal skrives med små bokstaver? --- Takk for svar dere andre. Endret 26. mai 2004 av tness
vehitman Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Darth Kjell:Kan du forklarer meg hvorfor HUB skal skrives med små bokstaver? --- Takk for svar dere andre. Kanskje fordi at det er kun forkortelser som skal skrives med store bokstaver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå